صادرات سرامیک کف پردیس طرح آریزونا به خارج

سرامیک پردیس یکی از برند های شناخته شده در کشور می باشد که دارای طرح های متنوع بسیاری است. در این مقاله درباره انواع سرامیک کف پردیس و مشخصات آن ها و همچنین صادرات سرامیک کف پردیس طرح آریزونا به کشور های خارجی صحبت خواهیم نمود.  

صادرات سرامیک کف پردیس طرح آریزونا به خارج

انواع سرامیک کف پردیس

انواع سرامیک کف پردیس کارخانه تولید کننده سرامیک پردیس در شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی واقع شده است. این شرکت انواع سرامیک را با مدل ها و طرح های مختلف و در سایز ها و رنگ های گوناگون تولید می نماید. 
سرامیک طرح آریزونا، سرامیک طرح کسری، سرامیک طرح استون، سرامیک طرح نوشا، سرامیک طرح زاگرس، سرامیک طرح کویر، سرامیک طرج سامانتا، سرامیک طرح کاسپین، سرامیک طرح کارین، سرامیک طرح دلتا، سرامیک طرح آوین، سرامیک طرح آگات و سرامیک طرح تروی برخی از انواع سرامیک پردیس هستند. 

سرامیک یک مصالح بسیار پر کاربرد می باشد که به عنوان نمای بنا، کف و دیوار ساختمان ها از آن استفاده می گردد. از سرامیک برای نمای داخل و بیرون خانه، بدنه و کف آشپزخانه، دیوار و کف سرویس های بهداشتی، کف حیاط و پارکینگ، بدنه راه پله ها، کف پشت بام، کف و بدنه استخر ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. 

قیمت گذاری سرامیک ها بر اساس محل مصرف، نوع کاربری، سطح کار، جنس لعاب، برند سازنده، مقاومت و سایش، طول عمر سرامیک، اندازه، طرح و بسیاری از موارد دیگر انجام می شود. 

سرامیک ها در اندازه های ۲۰*۲۰، ۲۵*۲۵، ۳۰*۳۰، ۴۰*۴۰، ۵۰*۵۰، ۶۰*۶۰، ۸۰*۸۰، ۳۰*۶۰، ۳۰*۹۰، ۶۰*۹۰، ۹۰*۹۰، ۱۰۰*۱۰۰، ۳۰*۱۲۰، ۴۰*۱۲۰، ۸۰*۱۲۰، ۱۲۰*۱۲۰، ۱۲۰*۱۵۰ و بسیاری اندازه های دیگر ساخته می شوند. سایز ۸۰*۸۰ یکی از پر کاربرد ترین نمونه های سرامیک ها می باشد. 

طرج سنگ، طرح ترافیکی، طرح آجر نما، طرح پارکت، طرح چوبی، طرح سنتی، طرح شش ضلعی، طرح بردر، طرح شطرنجی، طرح موزائیکی، طرح آنتیک، طرح شیشه ای، طرح پریکات، طرح قاب دار، طرح راه راه، طرح کرکره ای، طرح سمنت، طرح دکور، طرح کاغذ دیواری، طرح رستیک، طرح ساده، طرح لوزی، طرح خطی، طرح هفت رنگ، طرح میکس، طرح لوکس، طرح تک گل و طرح موج دار برخی از طرح های سرامیک ها می باشند. 

لعاب براق، لعاب دیجیتال، لعاب نیمه براق، لعاب مات، لعاب نیمه مات، لعاب ترانس، لعاب پولیش، لعاب شیشه، لعاب ضد اسید، لعاب نانو پولیش، لعاب سوپر مات، لعاب شوگر دار و لعاب پرسلان از جمله لعاب های سرامیک های موجود در بازار هستند. 

سرامیک بر روی سطوح مختلفی کار می شود. سطح های صاف، زیر و برجسته از جمله سطوحی هستند که سرامیک بر روی آن ها نصب می شود.  

مشخصه بهترین سرامیک کف پردیس طرح آریزونا

مشخصه بهترین سرامیک کف پردیس طرح آریزونادر این بخش، مشخصه سرامیک پردیس با طرج آریزونا را بیان می کنیم. سرامیک کف طرح آریزونا با ابعاد ۸۰*۸۰ برای کف بنا ها مانند کف اتاق خواب، کف سالن، کف پارکینگ و کف حیاط استفاده می شود. نوع برش آن بدون بند می باشد و از طرح سنگی برخوردار است.  این سرامیک بسیار با کیفیت است و مقاومت بالایی دارد و در سطوح صاف به کار می رود. 

سه نوع لعاب برای طرح آریزونا استفاده می شود. لعاب پرسلان، پولیش و براق سه نوع لعابی هستند که در این نوع سرامیک به کار می روند. 

صادرات گسترده سرامیک کف پردیس طرح آریزونا به خارج

صادرات گسترده سرامیک کف پردیس طرح آریزونا به خارجبا توجه به کیفیت بسیار خوب سرامیک های پردیس، علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور هر ساله بخشی از سرامیک های تولیدی به خارج از کشور نیز صادر می شوند. 

سرامیک ایران به کشور های قطر، سوریه، ترکیه، پاکستان و برخی دیگر از کشور ها صادر می شود. 

سرامیک کف پردیس با طرح آریزونا یکی از نمونه های مقاوم و مرغوب و زیبا سرامیک است که با توجه به ابعادی که دارد هم در کشور و هم در بیرون از مرز های ایران بسیار پر طرفدار می باشد. 

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش