عرضه انواع سرامیک کف نانو پولیش به قیمت عمده

سرامیکها و به خصوص سرامیکهای کف نانو پولیش محصول جدید برای نصب در داخل خانه ها هستند که توانسته اند جای سنگهای ساختمانی را گرفته و در عین حال قیمت عمده انواع سرامیک کف نانو پولیش کمتر از سنگها طبیعی بوده اما همان کیفتها را دارا  هستند.

عرضه انواع سرامیک کف نانو پولیش به قیمت عمده

قیمت شیک ترین سرامیک کف نانو پولیش از نمایندگی ها

قیمت شیک ترین سرامیک کف نانو پولیش از نمایندگی هاقیمت سرامیکهای نانو پولیش به نسبت سرامیکهای معمولی میتواند تا ۳ برابر انها باشد بطور مثال :

قیمت سرامیک نانو پولیش دهبید ۶۰×۶۰ نوین سرام حدود ۸۵۰۰۰۰ ریال بوده در حالیکه سرامیک پرسلان رکتی ۶۰×۶۰  حدودا ۳۰ هزارتومان در هرمتر مکعب میباشد .اما به هرحال به علت شرایط بی ثبات اقتصادی لیست قیمتها در روزهای مختلف و حتی ساعتهای مختلف هم میتواند تغییر کند پس بهتر است تا لیست قیمت را به روز و از سایتها و فروشنده های معتبر درخواست نمایید .

درخشندگی و مقاومت بالا سرامیک کف و دیواری نانو پولیش

معرفی انواع سرامیک به شرح ذیل می باشند : 

کاشی دیواری که تراکم کمتری دارند و به همین علت تحمل فشار در آنها زیاد نیست  زیرا اصولا نحوه نصب آنها طوری نیست که فشار زیادی به انها تحمیل شود و میزان نفوذ پذیری اب در انها حدود ۱۷  الی ۲۱ درصد میباشد ابعاد این کاشی ها حد اکثر ۵۰ ×۵۰ و قالبا با ابعاد ۲۰×۲۰ یا  ۱۰×۲۰ و حتی کمتر از آن تولید می شوند 

کاشی های کف که اصطلاحا در ایران به نام سرامیک شناخته می شوند مقاومت سرامیک کف بیشتر از کاشی دیواری میباشد چون سطح نسب انها طوری است که فشار و نیروی وارد شده به انها میتواند بسیار زیاد باشد لذا تراکمی بالاتر از مدل دیواری داشته و میزان نفوذ پذیری آب حدود ۵ الی ۷ درصد و قدرت تحمل فشار حدود ۲۵۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع را دارند این سرامیکها در دمای بالاتری نسبت به کاشی دیواری پخته می شوند .

گروه بعدی سرامیکهای پرسلانی میباشد که در دمای ۱۲۰۰ درجه پخته شده و تراکم آن بیشتر از سرامیکهای معمولی می باشد میزان نفوذ پذیری آب در انها حدود ۰/۵ درصد بوده و توانایی تحمل فشار حدود ۳۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع را دارند ابعاد انها معمولا ۳۳×۶۶ ، ۴۰×۶۰ ، ۳۰×۶۰ ، ۶۰×۶۰ یا حتی ۶۰×۱۲۰ نیز هستند این مدل خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر کدام دارای  استحکام وکیفیت صیقلی متفاوت هستند و به دو گروه 

سرامیک سوپر پولیش

سرامیک نانو گلیز

تقسیم می گردند . در بازار این دونوع را معمولا با نامهای سرامیک نانو ، سرامیک پولیشی و پرسلان پولیشی میشناسند و قالبا به علت استحکام بالا در ابعادی بزرگتر از ۶۰×۶۰ تولید می گردند .

پرسلانها پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار خواهند شد و همین خاصیت زبری   باعث میگردد تا استفاده آنها در فضا های خارجی توجیه شده و نوعی امتیاز محسوب گردد اما برای استفاده در فضاهای داخلی محیطهای مسکونی مناسب نیستند چون مصرف کنندگان اکثرا مایل به استفاده از سرامیکهای شفاف و براق در داخل خانه ها هستند تا بدین ترتیب جانشین مناسبی برای سنگهای طبیعی مورد استفاده در کف خانه ها باشند .

به همین منظور تولید کننده ها سطح زبر سرامیکهای پرسلان را با روشهای زیر صیقلی و شفاف میکنند .

۱ – استفاده از پوشش لعاب :

این روش لعاب کاری در زمانهایی قبل انجام میشده و تولید کننده ها بکمک یک یا چند لایه لعاب سطوح را تقریبا شفاف و صیقلی میکردند قیمت این نوع سرامیک پایین تر از مدلهای امروزی و جدید بوده و شفافیت انها نیز کمتر است .

۲ – پرداخت و پولیش سطح سرامیک :

در این روش سطح سرامیک پرسلانی تا درجه ای بسیار ریز پرداخت می شود تا  سطح آنها به شفافیتی مثل شیشه برسد .

در این نوع پرداخت از ماشینهایی با برسهای پرداخت کننده متنوع در مراحل مختلف استفاده میگردد تا پس از آن سطح به تدریج صیقلی و شفاف گردد . 

این نوع سرامیکها را سرامیک سوپر پولیش می نامند که دارای قیمتی بالاتر از مدل لعاب دار قدیمی بوده اما بسیار شفافتر هستند ولی همین عمل پرداخت سطح موجب ایجاد منافذی ریز بر روی سطوح سرامیک میگردد ‌و گردو غبار و مایعات میتوانند به مرور با نفوذ در انها از شفافیت اولیه سطح سرامیک کم کنند .

۳ – سرامیک نانو پرسلان یا نانو پولیش:

چنانکه گفتیم عمل صیقلی کردن سطوح سرامیک پرسلان منافذی در سطح آنها ایجاد میکند کا به مرور شفافیت انها را کم کرده و نفوذ مایعات در آنها را افزایش می دهد لذا تولید کننده ها پس از پولیشکاری سطح سرامیک سوپر پولیش انها را با لایه ای از مواد نانو پوشش داده و بدین ترتیب باعث می گردند تا این مواد نانو وارد منافذ سرامیک سوپر پولیش شده و آنها را از بین ببرند بدین ترتیب ما سرامیکی بسیار شفاف و صیقلی خواهیم داشت که گردو غبار و مایعات در آن نفوذ نکرده و شفافیت انها ثابت می ماند.

البته دقت کنید که این شفافیت دایمی نیست و لایه نانو به تدریج از بین می رود 

قیمت سرامیکهای نانو پولیش از مدلهای دیگر بالاتر می باشد .

معرفی انواع سرامیک نانو پولیش و کاربرد آن در صنایع

معرفی انواع سرامیک نانو پولیش و کاربرد آن در صنایع

سرامیکهای نانو پولیش خود به دودسته معمولی و گرانیتی تقسیم می گردند کاربرد نوع معمولی ان در کف داخلی ساختمانها و مدل گرانیتی ان علاوه بر قابل استفاده بودن در کف ساختمانهای مسکونی به علت نفوذ پذیری بسیار گمتر در حدود ۰/۱ درصد و قابلیت تحمل فشار بالا و درحدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ کیلو بر سانتیمتر مربع قابلیت استفاده در کف کارگاهها و آزمایشگاهها را نیز دارند زیرا مقاومت انها دربرابر حرارت و فشار بسیار بالا بوده و قابلیت نفوذ پذیری کم انها مقاومت در برابر مواد شوینده قوی و اسیدها را در کارگاهها و آزمایشگاهها باعث میگردد بدین ترتیب میتوان گفت یک سرامیک گرانتیتی همانند و یا شاید بهتر از سنگهای طبیعی عمل کرده و هنوزهم قیمت آن پایین تر از سنگهای ساختمانی مشابه خواهد بود .

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش