خرید و فروش عمده انواع کاشی ارزان

خرید ارزان کاشی

برای خرید کاشی ارزان شما باید به دنبال مراکزی باشید که توانایی فروش به صورت عمده را دارند. در صورتی که بتوانید کاشی و سرامیک مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید در قدم اول باید خرید عمده و در متراژ بالا داشته باشید.

با توجه به موارد یاد شده شرکت‌های تولیدکننده برای این نوع خریدها الویت دارند. با توجه به نوع سفارش محصول مورد نیاز و ابعاد آن قیمت‌ها تفاوت دارند ولی با این حال شرکت تولیدکننده به کسانی که نیاز به تعدا زیادی از یک نوع کاشی دارند تخفیف‌های بسیار مناسبی را ارائه می‌کند.

خرید عمده تنها برای نمایندگی‌ها و شرکت‌های توزیع کننده مناسب است. چرا که در ساخت و سازهای شخصی نیاز به کاشی با متراژهای زیادی وجود ندارد. اگر شما به عنوان یک پیمانکار فعالیت می‌کنید می‌توانید کاشی و سرامیک را به صورت عمده خریداری کنید. چرا که می‌تواند در هزینه‌های جاریه به شما کمک نماید.

در بعضی موارد نیز کاشی ارزان می‌تواند به صورت جشنواره‌هایی که توسط شرکت‌ها و نمایندگی‌های آن برگزار می‌شود انجام گیرد. پس بهتر است شما با این مراکز آشنایی داشته و از به صورت اینترنتی و یا مراجعهٔ حضوری از این شرایط اطلاع پیدا کنید.

خرید کاشی ارزان

سرامیک و کاشی ارزان قیمت یزد

ارزان فروشی و خرید کاشی‌های ارزان در بعضی موارد می‌تواند به جای سود دهی باعث ضرر و زیان شود. با توجه به نوع محصول و کیفیت آن قیمت‌ها نیز متفاوت است. اینکه شما از کدام منطقه خرید خود را انجام می‌دهید مهم نیست، مهم کیفیت مطلوبی است که باید کاشی و سرامیک شما داشته باشد.

این محصولات در خانه‌ها و ساختمان‌ها کاربرد بسیار زیادی دارند. درست است که شما باید دقت زیادی در طرح‌ها و مدل‌های کاشی داشته باشید. ولی نکته اصلی این است که آیا کاشی خریداری شده شما از کیفیت خوبی برخوردار است؟ ایا قابلیت استفاده طولانی مدت را دارد؟ آیا در صورت کثیف شدن می‌توان به راحتی آن را تمیز نمود؟

تمام این سؤالات در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. پس نباید فقط قیمت را ملاک خریدهای خود قرار دهید. شما می‌خواهید با یک بار ساخت و ساز مدت زمان زیادی از سرامیک و کاشی استفاده نمایید، از این رو باید مصالحی را که به کار می‌برید مناسب باشد.

شرکت محیاسرام به عنوان یک شرکت توزیع کننده سرامیک و کاشی در سراسر کشور هم اکنون می‌تواند محصولات خود را به استان‌های زیادی نظیر استان یزد ارسال کرده و کیفیت کاشی و سرامیک را به همگان نمایش دهد.

روش‌های مختلفی از جمله، خرید اینترنتی وجود دارد که می‌تواند مسافت را برای شما کوتاه کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش شما به ثبت برسد. برای دریافت سفارش با توجه به زمان تعیین شده و نوع ارسال باید منتظر باشید. در ادامه در این مورد مواردی را بیان خواهیم کرد.

خرید کاشی ارزان

کاشی سفید ساده ارزان

طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برای کاشی و سرامیک در نظر گرفته شده است. تمام این طرح‌ها و رنگ‌ها با توجه به نوع درخواست و تقاضای مشتریان متفاوت می‌باشد. کشای های سفید رنگ نیز جز موارد بسیار پر مصرف در صنعت ساختمانی هستند. این محصول بیشترین کاربرد را در کف سرویس‌های بهداشتی و حمام دارد. چرا که در صورت وجود کثیفی و آلودگی با سرعت آن را نمایش می‌دهد.

 

شما برای اینکه بتوانید یک مدل کاشی مناسب را خریداری نمایید باید به مکان و محل مورد استفاده آن دقت داشته باشید. قبل از اینکه کاشی و سرامیک را بدون تحقیق و در نظر گرفتن شرایط سفارش دهید نکاتی را مورد توجه باید داشته باشید.

اول اینکه برای چه مکانی نیاز به خرید کاشی دارید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید.

دوم اینکه برای خرید کاشی باید شرکت مورد نظر و برند آن را در نظر بگیرید. چرا که برخی از برندها طرح‌های خاصی برای تولید دارند و ممکن است رنگ مورد نظر شما را تولید نکنند.

سوم برند و کارخانه تولید کاشی و سرامیک است. با توجه به اینکه تولیدات داخلی افزایش پیدا کرده ولی همچنان در بازار محصولات کاشی و سرامیک با بنردهای خارجی نیز وجود دارد. پس بهتر است قبل از خرید نوع برند را مشخص کنید.

چهارم اینکه شما باید به قیمت محصول توجه نمایید. برندها با توجه به تغییرات ارزی در قیمت‌ها تغییر ایجاد می‌کنند. پس باید در آن واحد و در هنگام خرید از قیمت محصول اطلاعات کافی به دست آورید.

 

خرید کاشی ارزان

قیمت سرامیک کف ۶۰*۶۰ ارزان

آیا در هر ابعاد می‌توانیم کاشی مورد نظر خود را خریداری کنیم؟ برای خرید کاشی و ابعاد مورد نیاز باید به کجا و چه مرکزی مراجعه نماییم؟ باید این نکته را به یاد داشته باشید که خرید سرامیک و کاشی در اندازه‌های مختلف در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. از این رو شما می‌توانید در هر ابعادی که قصد دارید محصول خود را خریداری کرده و به صورت مناسب از آن استفاده نمایید.

ابعاد کاشی نیاز به دقت شما دارد. برای اینکه بتوانید برای خانه و محل کار خود سرامیک مناسبی را خریداری کنید به راحتی می‌توانید از یک کاشی کار و یا شخصی که در این زمینه تجربه کافی دارد استفاده نمایید.

 

در ضمن برخی از فروشگاه‌ها نظیر مرکز فروش محیاسرام برای راهنمایی خریداران خود از برخی مشاورین کمک گرفته‌اند تا شما را به صورت دقیق راهنمایی کرده و اطلاعات مناسب راجع به ابعاد کاشی در اختیار شما قرار دهند. خریدهایی که به صورت اینترنتی انجام می‌شود به این موضوع توجه ویژه‌ای کرده‌اند. شما در برخی از وب سایت‌های فروشگاهی به راحتی به مشاوره رایگان دسترسی دارید که به سؤالات شما راجع به سرامیک و کاشی جواب می‌دهد. پس برای انتخاب جایی برای نگرانی نیست.

قیمت کاشی و سرامیک همان گونه که بیان شد با توجه به تغییرات ارز متفاوت است. هر چقدر تغییرات ارزی افزایش داشته باشد قیمت‌ها نیز به همان مقدار تغییر خواهد کرد. علت تغییر قیمت با نوسانات ارزی، خرید برخی از مواد از کشورهای خارجی است. کارخانجات تولید کاشی برای تأمین نیاز تولیدات خود باید از کشورهای خارجی برخی مواد را تهیه نمایند. به همین جهت بهتر است قبل از اقدام به خرید از طریق روش‌های اعلام شده توسط شرکت تولیدکننده از قیمت‌ها اطلاع کسب نمایید.

 

خرید کاشی ارزان

ارزان‌ترین قیمت سرامیک کف

کف ساختمان و منازل مسکونی به دلیل اینکه بسیار بر روی آن‌ها قدم گذاشته یم شود و وسایل سنگین بر روی زمین قرار گرفته می‌شود باید بسیار مقاوم باشند تا با یک وسیله و ابزار سنگین به راحتی دچار شکستگی نشود.

برای اینکه سرامیک کف کیفیت مطلوبی داشته باشد باید از سرامیک‌های درجه ۵ استفاده کنید. این محصول به شدت مقاوم بوده و برای استفاده در کف آشپرخانه ها، سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، راهروهای ساختمان و … به کار برده می‌شود.

برای خرید سرامیک با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه کردن به مراکز مجاز فروش است. در بعضی موارد افرادی اقدام به خرید و فروش می‌کنند که هیچ گونه مجوزی از طرف شرکت نداشته و محصولات آن‌ها قابل اعتماد نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه قیمت کمتری پرداخت کنید به سراغ این گونه افراد نروید چرا که محصول خریداری شده ممکن است بسیار بی کیفیت بوده و هزینهٔ شما را چند برابر بیشتر نماید.

در هنگام خریداری، سعی کنید سرامیک و کاشی مورد نیاز خود را در ابعاد و متراژ مورد نیاز خرید کنید. هر چقدر خرید سرامیک شما در تعداد بیشتری باشد هزینه‌ای که برای خرید باید پرداخت نمایید نیز افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است برای یک خرید خوب به شرکت توزیع کننده و فروشنده محیاسرام مراجعه نمایید. این شرکت در استان قم و استان گلستان مرکز اصلی را دایر کرده است. ولی برای خرید و فروش محصول به سراسر کشور از طریق وب سایت فروشگاهی اقدامات زیادی انجام داده است که می‌توانید به آدرس آن مراجعه کرده نمایید.

خرید کاشی ارزان

روش خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت

وقتی که شما تصمیم به خرید کاشی می‌گیرید در قدم اول به دنبال یافتن طرح و مدل مورد نظر خود هستید. برای اینکه بتوانید با توجه به سلیقه خود و همچنین محلی که نیاز به کاشی دارد طرحی را انتخاب نمایید به مراکز فروش سر زده و از محصولات و کاتالوگ‌های آن دیدن می‌کنید.

مراجعه حضوری می‌تواند برای شما کمی زمان بر بوده و همچنین باعث اتلاف وقت شما شود. به همین خاطر امروزه که تمام مشاغل به سمت فضای مجازی روی آورده‌اند خرید و فروش نیز به صورت آنلاین امکان پذیر شده است. مراکز زیادی هستند که در فضای مجازی فعالیت داشته و محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار می‌دهند.

شرکت محیاسرام نیز در کنار خرید و فروش مجازی اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی کرده است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت و دیدن تمام محصولات آن یک انتخاب درست داشته باشید. خرید اینترنتی بسیار مفید بوده و می‌تواند به شما در انتخاب کمک زیادی کند. ما قصد داریم در یک قسمت جداگانه به فواید خرید اینترنتی و معایب آن اشاره کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

خرید کاشی ارزان

فوائد خرید اینترنتی کاشی از محیاسرام

در این روزهای حساس کرونایی خرید و فروش‌های مجازی بسیار افزایش پیدا کرده است. چرا که حضور در محل‌های عمومی ممکن است به سلامت افراد آسیب وارد کند. قبل از این موضوع نیز رشد چشمگیری در خریدهای اینترنتی ایجاد شده بود. هم اکنون فروشگاه‌ها نه تنها به صورت سنتی تبلیغات و فروش محصولات خود را انجام می‌دهند بلکه در این بین برای محصولات خود نظیر کاشی و سرامیک به صورت اینترنتی نیز اقدامات زیادی را انجام داده‌اند.

شرکت محیاسرام در این زمینه بسیار تلاش کرده است تا بتواند محصولات با کیفیت را عرضه کرده و در عین حال با ارائه خدمات پس از فروش باعث جلب اعتماد مصرف کنندگان شود.

از اصلی‌ترین نکاتی که در خرید و فروش اینترنتی به چشم می‌خورد می‌توان به نکات و موارد زیر اشاره نمود.

  • اتلاف زمان کمتر؛ چرا که شما به راحتی در هر نقطه‌ای که ساکن باشید به راحتی می‌توانید تنها با مراجعه به وب سایت از محصولات مورد نظر خود و طرح‌های آن دیدن کرده و همچنین اطلاعات مورد نیاز را بدون هیچ گونه عجله مطالعه نمایید.
  • انتخاب دقیق؛ در خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه‌های اینترنتی، شما به صورت تکی انواع کاشی را می‌بینید و ابعاد بیان شده آن را نیز در اختیار دارید. انتخاب در این صورت برای شما به آسانی امکان پذیر است.
  • خرید آسان؛ در این نوع سفارش شما به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و بدون حضور در محل فروشگاه و بدون مراجعه محصول را در درب محل تعیین شده دریافت کنید.

خرید کاشی ارزان

معایب خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

هر نوع خریدی چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی دارای برخی مزایا و معایب است. شما نمی‌توانید در خرید اینترنتی تماماً مزایا را در نظر بگیرید. از اصلی‌ترین مواردی که می‌توان در خریدهای اینترنتی از آن به عنوان معایب نام برد می‌توان به: کلاهبرداری ها و هک کردن سایت‌های خرید اشاره نمود. همچنین ممکن است شما بدون در نظر گرفتن مشخصات اقدام به واریز وجه نمایید که در این صورت نیز ممکن است سایت مورد نظر دارای امنیت کافی نبوده و شما بدون اینکه متوجه باشید هزینه زیادی را متقبل شوید.

پس در هنگام خریدهای خود دقت کافی داشته باشید. چرا که کلاهبردارن همیشه در کمین هستند.

از سایت‌هایی خریداری نمایید که برای جلب اعتماد شما آدرس محل فروشگاه، شماره تماس‌های همراه و ثابت، شماره ثبت و … در سایت آن‌ها قرار داده شده باشد.

خرید کاشی ارزان

نتیجه گیری و سخن آخر

کاشی و سرامیک قبل از اینکه برای زیبایی به کار برده شود برای تمیزی ظاهری ساختمان است. پس باید کیفیت را مرحله اول مد نظر قرار دهید. بعد از اینکه کیفیت محصول را انتخاب کردید قیمت تأثیر گذارترین بخش محسوب می‌شود. همچنین طرح و زیبایی کاشی نیز در قیمت تأثیر گذار است.

محیاسرام آمادگی ارائه هر کدام از نیازهای شما را دارد. تنها با مراجعه به وب سایت این شرکت و یا مراجعه حضوری به دفتر اصلی، می‌توانید انواع کاشی را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کرده و برای استفاده از در مکان‌ها مورد نیاز به کار ببرید.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش