قیمت سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۱۲۰*۶۰ در بازار

سرامیک ها نوعی لوازم ساختمانی ستند که از آ« ها برای پوشش کف سالن خانه ها و یا نمای ساختمان ها از آن استفاده می شود. جنس و مواد تشکیل دهنده آن خاک رس و ماسه است که با قالب بندی و حرارت دادن آن در دمای بالا موجب بوجود آمدن اتواع سرامیک ها می شود. هرگاه که صحبت سرامیک ها پیش می آید بحث مدل سرامیک پردیس نیز وسط است و کمتر سازندگانی این شرکت برایشان نا شناخته است.

این سرامیک یکی از بهترین مدل های شرکت پردیس نیشابور بوده و دارای بهترین کیفیتت است. این طرح نسبت به دیگر کاشی ها در درجه ی بالاتری حرارت می بیند دارای استحکام بسیار بالایی است. سطحی کاملا سفید و براق دارد و مناسب برای انواع سالن های رستوران، خانه، آشپزخانه و دیگر مکان ها است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی قیمت سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۱۲۰*۶۰ صحبت کنیم.

قیمت سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 120*60 در بازار

جدیدترین مدل های سرامیک کف سوپر وایت پردیس در تهران

جدیدترین مدل های سرامیک کف سوپر وایت پردیس در تهرانایران از نظر معادن رس و ماسه کاملا غنی بوده و از زمان های قدیم توانایی بالایی در تولید سرامیک ها داشته است. یکی از طرح هایی مشتریان زیادی دارد و توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جذب کند سرامیک مدل سوپر وایت است.

شرکت کاشی و سرامیک پردیس نیشابور یکی از بهترین های این عرصه بوده و همچنین دارای محصولات صادراتی است. کشور هایی نظیر افغانستان، عراق، سوریه، عمان، پاکستان و سودان کاشی های خود را از ایران تهیه کرده و کاملا از محصولات ایرانی راضی هستند.

ایران از نظر معادن رس و ماسه کاملا غنی بوده و از زمان های قدیم توانایی بالایی در تولید سرامیک ها داشته است. سرامیک سوپر وایت در حالت عادی رنگ کاملا سفید و براقی دارد که ظاهر بسیار زیبایی به آن می دهد. اما این دلیل اصلی خرید مصرفکنندگان نیست. دلیل اصلی این است که این سرامیک دارای جنس و کیفیت بسیار بالایی است و ماندگاری بالایی دارد و می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. اما شاید برخی از مردم از رنگ کاملا سفید آن راضی نباشند.

بنابراین شرکت پردیس با لعاب کاری و اعمال انواع طرح ها آن را تولید کرده و روانه بازار می کنند. این کار زیرکانه شرکت موجب شد که امروزه بتوانید سرامیک سوپر وایت را در رنگ بندی و طرح بندی های متنوع مشاهده کنید و تمایل بیشتری نسبت به قبل برای خرید آن داشته باشید.

توجه داشته باشید که هیچ تغییری در کیفیت بوجود نیامده و محصول با همان استحکام و کارایی قبلی تولید می شود و فقط دارای طرح و رنگ بندی های متنوع شده تا ساختار ساده این سرامیک مانع خرید این سرامیک با دوام و با کیفیت مصرف کنندگان نشود و دست آن ها برای خریدن این محصول باز تر از قبل شود.

مشخصات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۱۲۰*۶۰

مشخصات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 120*60 سرامیک سوپر وایت ساده و عادی دارای رنگی سفید براق و زیباست که هنگام تابش نور خورشید زیبایی خود را نمایان می کند و نور خورشید را بازتاب می دهد. نوع عادی و سفید این سرامیک مانند آینه عمل کرده و تصویر چیز های اطراف خود را روی خودش نمایان می کند. این محصول دارای ابعاد ۱۲۰*۶۰ است.

بعلت حرارت دیدن در دمایی بالای ۱۰۰۰ درجه دارای استحکام و مقاومت بسیار بالا است. نفوذ پذیری آن نسبت به آب بسیار پایین است و آب درون آن نفوذ نمی کند که این یک ویژگی عالی است و می تواند در محیط های مرطوب مانند حمام یا حتی استخر ها مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین این سرامیک دارای سطحی زبر است که مانع از لیز خوردن شما بر روی آن می شود و بسیار مناسب برای کف استخر ها است. علاوه بر آن مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش دارد و دارای طول عمر بالا است و سالیان سال برای شما با بهترین کیفیت کار می کند.

همچنین بعلت حرارت دادن در دمای بالا به گرما واکنشی نشان نمی دهد و در حریق و آتش سوزی از بین نمی رود. دیگر ویژگی آن این است که مقاومت شیمیایی بالایی دارد. این محصول دارای هزار و یک ویژگی دیگر است که شما را ترقیب به خرید این محصول می کند. 

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش