لیست قیمت کاشی ارس | لیست قیمت ۵ مدل از کاشی کارخانه ارس

لیست قیمت کاشی ارس

لیست قیمت کاشی ارس از جمله مواردی است که خریداران به آن اهمیت می دهند. کارخانه ارس برای اینکه بتواند محصولات خاص و مورد نیاز مردم را وارد بازار کار کرده و همچنین بتواند محصولات خود را جز بهترین ها معرفی کند مدل های مختلفی را با اسمای خاص در بازار وارد کرده است.

شرکت های توزیع کننده کاشی و سرامیک برای اینکه کاشی مورد نیاز مردم را به ان ها تحویل دهند سعی کرده اند تا از بهترین مدل های این کارخانه در محصولات خد جای دهند. شرکت محیاسرام که جز بزرگترین شرکت های توزیع کننده کاشی و سرامیک است توانسته با قیمت مناسب این محصول را با حداقل سود و بدون هیچ مشکلی به دست مصرف کننده برساند.

در ساخت و ساز کاشی و سرامیک بسیار اهمیت دارد به حدی که مصرف کنندگان همیشه به دنبال خرید بهترین مدل و بهترین طرح آن بوده و هستند. در این مقاله در کنار آشنایی با مدل های مختلف کاشی کارخانه ارس، با چگونگی خرید اینترنتی و … نیز شما را آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

نکته: اگر شما هم میخواهید در مرود سرامیک نما ساختمان نیز اطلاعتی کسب نمایید و آنرا خریداری کنید پیشنهاد میکنم مقاله قیمت سرامیک نما رو مطالعه فرمایید.

لیست قیمت 5 مدل از کاشی کارخانه ارس

محیاسرام توزیع کننده محصولات کارخانه ارس

وقتی که شما به دنبال لیست قیمت کاشی ارس هستید می توانید به وب سایت اینترنتی محیاسرام مراجعه کنید. چرا که مدل های مختلف این محصول در این شرکت موجود بوده و شما می توانید به صورت عمده و یا جزئی مقدار کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در حال حاضر شما برای اینکه یک خرید مطمئن را تجربه کنید نیاز دارید تا انتخاب درستی نیز داشته باشید. این انتخاب ها زمانی می تواند درست باشد که شما در هنگام خرید به نکات مهم و کیفیت بالای این محصولات دقت کنید.

شما به عنوان یک خریدار باید توجه داشته باشید که برای چه مکانی و با چه قیمت و کیفیتی نیاز دارید تا محصول خود را خریداری کنید. با دانستن این نکات شما می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

از جمله مواردی که در خرید محصول از سایت محیاسرام نیاز دارد که توجه ویژه ای به شود عبارت اند از:

  • ابعاد کاشی و سرامیک
  • نوع مدل کاشی
  • محل استفاده و کاربردی بودن کاشی
  • انواع طرح ها و رنگ های آن
  • برند کاشی و سرامیک
  • درجه بندی محصول
محیاسرام توزیع کننده محصولات کارخانه ارس
محیاسرام توزیع کننده محصولات کارخانه ارس

انواع مدل های کاشی کارخانه ارس

همان گونه که گفته شد لیست قیمت کاشی ارس با توجه به نمونه ها و ابعاد آن متغییر است. شما بهتر است قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید به سراغ شناخت مدل های آن بروید. در این صورت می توانید یک انتخاب درستی را تجربه نمایید.

این کاشی محصولات خود را با توجه به شرایط و نظرات کاربران و مشتریان خود روانه بازار می کند. به همین خاطر است که بیشترین جذب را از طرف کاربران دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای خرید طرح های این برند با مدل های آن آشنایی کافی داشته باشید.

از جمله ی این موارد می توان به مدل آتشکوه، مدل تکاب تیره، مدل تکاب روشن، مدل کاشی ارس افرا مات و … اشاره نمود. در ادامه این مقاله ویژگی های هر یک را به صورت جداگانه بیان کرده و سعی می کنیم تا شما را با این مدل ها آشنا کنیم.

برا اطلاع از شرایط فروش کاشی ارس در نماندگی تهران میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید.

انواع مدل های کاشی کارخانه ارس
انواع مدل های کاشی کارخانه ارس

مدل آتشکوه تولید شرکت ارسکارخانه ارس مدل آتشکوه را در بین طرح های خود قرار داده است. این محصول با توجه به لیست قیمت کاشی ارس، از نظر کیفیت و درجه بندی و حتی قیمت گذاری در حد مناسبی قرار دارد.

اگر قصد دارید این مدل را خریداری کنید ما به شما پیشنهاد داریم تا اطلاعاتی که در ادامه بیان می شود را با دقت مطالعه کرده و در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

  • یکی از اصلی ترین نکات در هنگام ابعاد کاشی است. این محصول در ابعاد ۱۲۰*۴۰ طراحی شده و هم اکنون در بازار برای خرید موجود است.
  • نوع لعابی که در ساخت محصول فوق به کار رفته ترانس می باشد.
  • قالب فلت در طراحی و ساخت این نوع کاشی مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم است اشاره کنیم که مدل آتشکده با توجه به کاربرد هایی که دارد قابلیت استفاده در قرنیزها، کف سالن ها و راه روها، آشپزخانه ها و … را دارد.

 

مدل تکاب تیره تولید شرکت ارس

در دسته بندی مدل های تولید شده کارخانه ارس، مدل تکاب تیره نیز جایی را برای خود دارد. این محصول در کنار دیگر مدل ها توانسته است بسیار مورد استفاده بوده و خریداران زیادی را به خود جلب کند. اگر شما می خواهید طرح خاص و مناسبی را داشته باشید ما به شما پیشنهاد خرید این مدل را داریم. هم اکنون مدل تکاب تیره خود را در بین لیست قیمت کاشی ارس جای داده است. شما می توانید با دقت به ابعاد آن و نوع قالب و لعاب استفاده شده خرید خود را انجام دهید.

  • اندازه و ابعاد این مدل در ۱۲۰*۴۰ طراحی شده است.
  • نوع لعاب به کار رفته در تولید این محصول ترانس است.
  • برای قالبی از فلت استفاده شده است.
  • دارای یک فیس است.

لازم است بدانید که این مدل در دیواره های راه روها و محل های پر تردد بیشترین جذابیت را دارد. چرا که در عین حال که می تواند محیط را زیباتر به نمایش بگذارد از نمایش کثیفی ها و لکه ها نیز جلوگیری می کند.

مدل آتشکوه تولید شرکت ارس

شناخت مدل تکاب روشن کارخانه ارس

بر خلاف کاشی های دیگر، کاشی تکاب روشن در مدل های مختلف و رنگ های متفاوتی تقسیم بندی شده است. شما می توانید بدون کوچکترین مشکلی این مدل را در رنگ های متفاوتی خریداری کنید. ولی طرح و ابعاد این مدل از کاشی ها به صورت ثابت و مشخصی بیان شده است.

  • ابعاد کاشی ۱۲۰ در ۶۰ سانتی متر می باشد.
  • طرح به کار رفته در این مدل سنگ است.
  • محصول فوق در شرکت ارس و با برند ارس تولید شده است.

شما می توانید با توجه به نوع محل استفاده از این محصول استفاده کرده و با توجه به نوع نیاز خود خریدهای متفاوتی را انجام دهید.

کاشی افرا مات ساخت شرکت ارس

ممکن است در بین لیست قیمت کاشی ارس و محصولات آن شما با کاشی افرا مات نیز برخورد داشته باشید. این محصول یکی از انواع مدل های پرکاربرد این شرکت می باشد که در کف و پارکت بیشترین بازخورد و استفاده را داشته است. به همین جهت شما اگر به دنبال یک محصول برای پارکت خانه و محل کار خود هستید این مدل می تواند انتخاب درستی برای شما باشد.

  • سایز و ابعاد این مدل ۱۲۰*۳۰ طراحی شده است.
  • این مدل تنها در درجه بندی یک طراحی شده است.
  • طرح و مدل این کاشی از چوب بوده و مناسب برای پارکت است.

کارخانه ارس برای تولیدات خود سعی کرده است تا تمام نیازها را در نظر بگیرد. به همین جهت شما می توانید به صورت عمده و برای هر یک از محل های مورد نیاز خود از جمله پارکت ها، راه روها، آشپزخانه ها و … از محصولات این شرکت خریداری کنید.

 

کاشی افرا مات ساخت شرکت ارس
کاشی افرا مات ساخت شرکت ارس

مدل آمیتریس طوسی شرکت ارس

شما برای اینکه از یک محصول در مناطق مختلف استفاده کنید نیاز است تا یک کاشی با کاربردهای چند گانه را خریداری نمایید. مدل آمیتریس طوسی که تولید شرکت ارس بوده و جز لیست قیمت کاشی ارس گنجانده شده است در کف، سرویس های بهداشتی، سالن ها غذاخوری و … مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود و با در دست داشتن هزینه ی مورد نظر از طریق شرکت توزیع کننده محیاسرام اقدام به خرید نمایید.

از جمله ویژگی های این محصول عبارت اند از:

  • لعاب ترانس
  • قالب فلت
  • اندازه ۱۲۰*۶۰
  • دارای کی فیس اشاره نمود.

این نکات شاید در نظر اول اهمیت خاصی نداشته باشد ولی در تعیین کیفیت محصول، قیمت گذاری، کاربرد و استفاده و … بسیار اهمیت دارد.

 

شرایط خرید غیر حضوری از شرکت محیاسرام

امروزه به دلیل اوج گرفتن بیماری و  همچنین استفاده بالای کاربران و خریداران از فضای مجازی، کسب و کارهای زیادی به این فضا وارد شده اند. محیاسرام نیز برای اینکه محصولات خود را به فروش برساند و کاربران و مخاطبین بتوانند به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشند وب سایت اینترنتی را ایجاد کرده و بهترین گزینه برای خریداران محسوب می شود.

استفاده از وب سایت های اینترنتی به دلیل اینکه بدون حضور در شرکت و از هر شهر و منطقه ای قابلیت رویت و خرید را دارد یکی از مواردی است که افراد زیادی را به این سمت جذب کرده است.

حال افرادی که عادت دارند خریدهای خود را به صورت حضوری انجام بدهند نمی توانند از فضای اینترنتی به درستی استفاده کنند. چرا که همیشه نگران کیفیت، قیمت و … هستند.

لازم است اشاره کنیم که شرکت محیاسرام با توجه به شرایطی که برای خریداران خود در نظر گرفته و همچنین امکاناتی که قبل و بعد از خرید اینترنتی در نظر گرفته است این مشکل و یا مشکلات را رفع نموده است.

چرا که شما در این صورت به شکل مستقیم با شرکت محیاسرام در ارتباط بوده و می توانید بدون پرداخت هزینه های واسطه خرید خود را انجام دهید.

همچنین در صورتی که شما بعد از دریافت محصول از کیفیت و نوع مدل آن نارضای باشید می توانید با شرکت هماهنگ کرده و آن را مرجوع نمایید.

لازم است این نکته را نیز در نظر بگیرید که در خرید اینترنتی شما بدون نگرانی از اتلاف وقت می توانید از فروشگاه وب سایت تمام مدل ها را به صورت تکی ملاحظه کرده و با مطالعه مطالب مربوط به آن انتخاب بهتر و درست تری را تجربه کنید.

شرایط خرید غیر حضوری از شرکت محیاسرام
شرایط خرید غیر حضوری از شرکت محیاسرام

قیمت خرید انواع کاشی ارس

لیست قیمت کاشی ارس زمانی مورد نیاز شما است که قصد خرید داشته باشید. شما می توانید با گشتن در بین شرکت ها و برندهای مختلف و بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود به سراغ قیمت ها و کیفیت های محصولات بروید. چرا که در این صورت شما مدل خود را انتخاب کرده اید و هم اکنون باید به قیمت آن توجه کنید.

در شرایط فعلی که بازار دچار نوسانات زیادی شده است قیمت ها به صورت ثابت و مشخص بیان نشده اند. یعنی دیگر نمی توان برای مدل های کاشی شرکت ارس یک قیمت ثابت را در نظر گرفت. شما برای اینکه از قیمت این محصولات اطلاع پیدا کنید می توانید با شرکت توزیع کننده تماس حاصل کرده و از قیمت های به روز آن مطلع شوید.

در این بین شرکت محیاسرام سعی کرده است تا قیمت ها را به صورت به روز در وب سایت فروشگاهی خود قرار دهد. علت گرانی قیمت کاشی به دلیل ورود برخی از مواد در تولید این محصول پر کاربرد است. نوسانات ارزی و تحریم ها باعث اوج گرفتن قیمت ها شده است. ولی شما به عنوان یک خریدار سعی کنید که الویت اصلی خود را بر روی نوع کیفیت محصول قرار دهید.

نکات مهم در نوع قیمت گذاری کاشی و سرامیک

لیست قیمت کاشی ارس ممکن است شما را برای خرید کمی مردد نماید. چرا که نوسانات باعث شده افزایش قیمت های زیادی بر روی این محصول پرکاربرد ایجاد شود. با این حال ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به قیمت توجه کنید کیفیت محصول را نیز در نظر بگیرید.

شما به عنوان مصرف کننده به صورت مداوم قصد تعویض و یا تغییر سرامیک و کاشی را نخواهید داشت پس یک انتخاب با کیفیت می تواند در این زمینه هزینه های شما را کاهش دهد.

نکات مهم در نوع قیمت گذاری کاشی و سرامیک

علت هایی که در قیمت کاشی تاثیر دارد عبارت اند از:

  • ابعاد و اندازه کاشی و سرامیک: در این صورت شما با توجه به نوع اندازه های محصولات قیمت کمتر و یا بیشتری را پرداخت خواهید نمود.
  • طرح و رنگ: نوع مدل ها و طرح های محصولات بر روی قیمت کاشی تاثیر گذار است. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با توجه به محیط خود و شرایط استفاده از کاشی انتخاب خود را به درستی انجام دهید.
  • درجه بندی: کاشی ها با توجه به نوع کیفیتی که دارند در سه دسته ی درجه اول، دوم و سوم قرار داده شده اند. پس هر چقدر این درجه بندی کمتر باشد شما نیاز دارید تا هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

حرف آخر

شما به عنوان یک مصرف کننده باید به نکات مهمی در خرید کاشی و سرامیک توجه کنید. چرا که یک بی توجهی می تواند باعث خرید محصول بی کیفیتی شود. لیست قیمت کاشی ارس می تواند در چگونگی انتخاب و خرید به شما کمک نماید. در ضمن محیاسرام با مجوز قانونی فعالیت خود را آغاز کرده و شما می توانید با خیال راحت محصول خود را از این شرکت درفات نمایید.

لیست نمایندگی های سایت محیاسرام

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در تهران

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در اصفهان

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در قم

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در مازندران

جهت تماس با نمایندگی ها تماس بگیرید:۰۹۱۲۹۷۲۹۴۴۶آقای بهیار

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش