معتبر ترین فروشنده چسب کاشی غفاری در تهران

معتبر ترین فروشنده چسب کاشی غفاری در تهران باید برندهای معتبر این محصول را عرضه کند. از این چسب همان طور که از نامش پیداست برای نصب و چسباندن کاشی ها بر روی دیوار یا کف استفاده می شود. این محصول چسبندگی فوق العاده ایی دارد به طوری که بدون ملات می توان کاشی ها را به محل مورد نظر چسباند.

معتبر ترین فروشنده چسب کاشی غفاری در تهران

فرمول تولید چسب کاشی

فرمول تولید چسب کاشیفرمول تولید چسب کاشی در هر کارخانه ایی یک امر محرمانه محسوب می شود. چون نوع فرمول و ترکیبات آن روی کیفیت و چسبندگی محصول تاثیر زیادی دارد. از انواع چسب کاشی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • چسب کاشی ملات نازک: این نمونه از سیمان پرتلند تهیه شده و قبل از استفاده باید آن را با آب یا اکریلیک ترکیب کرد. البته با توجه به نوع شرکت سازنده ممکن است دیگر نیازی نباشد آن را با آب مخلوط کنیم. این محصول مقاومت و کیفیت بی نظیری دارد و در رنگ هایی مانند خاکستری و سفید در بازار یافت می شود.
  • چسب کاشی پیش ترکیب شده: این محصول از بنه آلی که نوعی ماده شیمیایی می باشد تهیه شده است. این نمونه را برای دیوارهای خشک می توان استفاده کرد. 
  • چسب کاشی خمیری یا پلیمری: این نمونه از افزودنی های شیمیایی مختلفی تشکیل شده است و برای تمام سطوح داخلی و خارجی از این نمونه می توان استفاده کرد. این محصول وزن سبکی دارد و سریع می توان کاشی را با آن نصب کرد.
  • چسب کاشی اپوکسی: این کالا همان طور که از نامش پیداست از رزین های اپوکسی تهیه شده است در جاهایی که رطوبت و دمای زیادی وجود دارد باید از این نمونه محصول استفاده کرد. در مکان هایی که شست و شو زیاد است مانند آشپزخانه باید از این نمونه استفاده کرد. 

ویژگی های چسب کاشی غفاری

ویژگی های چسب کاشی غفاریویژگی های چسب کاشی غفاری شامل موارد زیر می شود:

  • کیفیت و چسبندگی باور نکردنی دارد.
  • در نمونه های مختلفی در بازار یافت می شود.
  • در بسته بندی های مختلفی در تولید می شود.

از مزیت های استفاده از این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از این محصول آسان می باشد فقط کافی است قبل از مصرف آن را با آب مخلوط کنید.
  • یکی از مشکلات سیمان و شن حمل و نقل آن ها می باشد که به سختی انجام می شود و فضای زیادی اشغال می کنند اما این چسب نه تنها به راحتی می توان آن را حمل کرد بلکه هیچ گونه فضای هم اشغال نمی کنند.
  • سرعت نصب این چسب ها سریع می باشد بر عکس ملات که باید قبل از آن شن و ماسه را با آب مخلوط کرد که این خودش زمان بر می باشد.
  • استفاده از این محصول کیفیت کار را افزایش می دهد و شما قبل از نصب کاشی می توانید به راحتی تنظیم آن را انجام دهید. اما استفاده از شن و سیمان باعث می شود در موقع تنظیم تمام ملات ها از زیر کاشی بیرون بریزد.
  • این چسب ها در اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند و شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را خریداری کنید به عنوان نمونه چسبی که برای موزاییک یا کاشی استفاده می شود با هم فرق می کنند.
  • هزینه های خرید این گونه محصولات نسبت به شن و سیمان ارزان تر می باشد. 

برای خرید این محصول باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. نوعی چسبی که برای کاشی بیرون و داخل ساختمان استفاده می شود با هم فرق می کند بنابرین در هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد.
  2. اگر کاشی در برابر حرارت و رطوبت قرار می گیرد نوع چسبی که برای نصب آن ها استفاده می شود با هم متفاوت است.
  3. نوع مدل کاشی حتما باید در نظر گرفته شود.
  4. به شکل کاشی توجه کنید به عنوان مثال اگر نازک می باشد باید چسبی متناسب با آن را استفاده کنید.
  5. کاشی ها بر روی چه سطحی نصب می شوند.

معتبرترین فروشنده چسب کاشی غفاری مرغوب

معتبرترین فروشنده چسب کاشی غفاری مرغوبمعتبر ترین فروشنده چسب کاشی غفاری مرغوب را می توان با تحقیق و پرس و جو از افرادی که این محصول را مصرف می کنند مانند کاشی کاران شناسایی کرد. اگر شما بروشورهای روی چسب ها را مطالعه کنید می توانید به مشخصات چسب کاشی پی ببرید و بدانید از این محصول باید در چه مکان هایی استفاده کرد.

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش