خرید و فروش عمده و تکی باند کاشی ارزان قیمت

کاشی یک محصول بسیار پرکاربرد و مورد استفاده در ساخت‌وساز اماکن می باشد که معمولاً بعد از لایه ملات مالی شده قرار می گیرد و شکل ظاهری زیبایی به نمایی مکان داده و آن را تغییر می‌دهد این محصولات در انواع مختلفی و ابعاد مختلفی تولید می‌شود که یکی از آن‌ها باند های کاشی می‌ باشند که در قسمت‌ های میانی ۲ کاشی و یا در کاشی‌های ریز بکار می رود تا نمای زیباتری را تولید کنند.
شرکت محیا سرام فروشنده انبوه انواع محصولات کاشی و پخش انواع مدل‌های باند کاشی می‌باشد که در زمینه فروش انواع مدل این محصول فعالیت می‌نماید .
در ادامه درمورد مشخصات انواع باندهای کاشی صحبت خواهیم کرد و خواهیم گفت که چگونه می‌توان این محصول را با قیمت مناسب و به صورت انبوه یا تکی خریداری نمود .

نوار کاشی و سرامیک

باندهای کاشی در ۲ مدل ۲ در ۶۰ و ۴ در ۶۰ سانتی‌متری ساخته می شوند که برای استفاده در میان ۲ کاشی با ابعاد پهن ساخته می شوند این مدل‌ها دارای رنگ‌ های بسیار متنوعی بوده و از جنس خاک سفید برای تولید این محصولات استفاده می شود.
این محصولات دارای لعاب روی می باشند که شکل براق و بسیار زیبایی را به محصولات می‌دهد، قیمت این محصولات نیز نسبت به کارایی و زیبایی که دارند بسیار مناسب می باشد و برای کسانی که می‌خواهند آشپزخانه و سرویس بهداشتی زیباتری داشته باشند این محصول پیشنهاد بسیار عالی و مرغوبی می باشد .
همان‌طور که در بالا گفتیم این محصولات را می‌توان در آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و حتی در حال خانه‌ها نیز از آن استفاده نمود که در ۳ قسمت میانی سیر و در قسمت بالایی کاشی مورداستفاده قرار می‌گیرد .

قیمت گل کاشی

اما این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و دارای جنس‌های درجه ۱ درجه ۲ و درجه‌ های پایین‌ تر نیز هستند که از نظر شکل ظاهری امکان دارد که این محصولات دارای شکلی یکنواخت و به ۱ صورت باشند ولی از نظر کیفیت دارای کیفیت های متنوع هستند، به همین دلیل قیمت این محصولات نیز دارای تنوع بسیار بالایی می باشد، پس باید شما توجه داشته باشید در هنگام خرید این محصولات از مکان‌های معتبر خرید نمایید تا اجناس درجه پایین و بی‌کیفیت را به‌عنوان اجناس باکیفیت به شما نفروشند شرکت مهیار سرم برای محصولات فروشی خود تضمین کیفیت قرار داده است تا اجناس را با کیفیت درجه بفروش برساند و اگر کیفیت محصولات مورد تایید مشتری نبود آن‌ها بازگشته و مبالغ پرداختی به مشتری برگشت خواهد خورد .

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش