لیست قیمت کاشی ارس در نمایندگی تهران

نمایندگی کاشی ارس

شرکت و نمایندگی کاشی ارس را در سراسر ایران می‌توان یافت چرا که این محصول جز محصولات مرغوب به شمار می‌رود و در تمام ایران افراد زیادی هستند که برای نیاز خود از این برند استفاده می‌کنند. در واقع خرید کاشی ارس یک امتیاز برای مصرف کننده محسوب می‌شود و تنها با یک هزینهٔ مناسب می‌تواند یک محصول با کیفیت بالا و مرغوبیت زیادی را تهیه کند.

قیمت‌های به روز محصولات بسیار متنوع است از این رو نمی‌توان برای کاشی ارس یک قیمت خاصی را مطرح کرد. مصرف کننده برای خرید محصول خود باید قبل از خرید اقدام به پرس و جو کرده و با در نظر گرفتن شرایط بازار و کیفیت محصول خود اقدام به خرید نماید.

قبل از اینکه بریم سراق ادامه موضوع پینهاد میکنم مقاله قیمت سرامیک نما که یک مقاله حرفه ای در این زمینه است رو مطالعه فرمایید.

نمایندگی کاشی ارس

راه خرید کاشی ارس از نمایندگی

بهترین روش برای خرید کاشی ارس مراجعه به نمایندگی فروش است. محصولاتی که با برندهای خاص مثل برند ارس وارد بازار عرضه و تقاضا شده‌اند به راحتی می‌توان نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مختص به آن‌ها را پیدا کرد. برای این منظور می‌توان از وب سایت شرکت ارس کمک گرفت و یا با تماس با این شرکت از نمایمدگی هایی که در نقاط مختلف دارد اطلاع پیدا کرد.

در هر حال روش‌هایی که می‌توان از طریق نمایندگی اقدام به خرید محصول نمود می‌توان به خرید آنلاین (اینترنتی) و خرید به صورت حضوری اشاره کرد. هر یک از این روش‌ها مزیت‌ها و معایبی نیز به دنبال دارد که به صورت جداگانه به توضیحان ها می‌پردازیم:

خرید به صورت اینترنتی و آنلاین: از روش‌های خرید است که به تازگی و در دوره چند ساله در بین مصرف کنندگان و فروشندگان مطرح شده و هر روز در حال اوج گیری و پیشرفت است. از مزیت‌های این نوع خرید می‌توان به اتلاف وقت کمتر، خرید بهتر و انتخاب مناسب‌تر، خرید کردن از هر منطقه و هر فاصله‌ای، تحویل محصول در محل ثبت شده و … اشاره نمود. ولی با این حال انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌تواند دغدغهٔ این نوع خرید ها را بیشتر کند. چرا که پرداخت هزینه به صورت آنلاین و یکجا است و کمی اعتماد سخت‌تر می‌شود.

در خرید حضوری که یک روش سنتی نیز محسوب می‌شود باید با حضور در نمایندگی و انتخاب محصول و کاشی مورد نظر اقدام به خرید کرد. این روش می‌تواند معایب زیادی نظیر صرف تایم بالا، هزینه رفت و آمد، انتخاب سخت و شدوار محصول و … اشاره کرد ولی در حالت کلی یک روش مطمئن برای خرید محسوب می‌شود.

نمایندگی کاشی ارس

نمایندگی کاشی ارس

برخی از ویژگی‌ها و شرایط بر روی قیمت کاشی تأثیر گذار هستند. این تأثیر گاهی به صورت محسوس بوده و در بعضی موارد بسیار کم است. کاشی یکی از اقلام پر مصرف در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌رود. در کف اتاق‌ها، آشپزخانه‌ها، راه روها، پارکینگ‌ها و همچنین در دیواره سالن‌های ورزشی، بیمارستان‌ها، آشپزخانه هاریال سرویس‌های بهداشتی، مطب‌های پزشکی و حتی برای نمای ساختمان نیز از نوعی کاشی استفاده می‌شود.

هر یک از این محصولات با توجه به برند و ابعاد قیمت‌های متفاوتی را در برگرفته است. برای اطلاع از این قیمت‌ها کافی است تا با فروشگاه‌های محصولات کاشی و سرامیک ارس ارتباط برقرار کرده و از قیمت‌های به روز اطلاع داشته باشید. در این قسمت از مقاله به چند مورد از شرایط و ویژگی‌های قیمت گذاری کاشی ارس اشاره می‌کنیم.

  • نوساناتی که در بازار وجود دارد یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش و یا کاهش قیمت محسوب می‌شود.
  • اندازه و ابعاد کاشی‌ها نیز باعث می‌شود تا قیمت‌های آن متغییر باشد.
  • کیفیت محصول با توجه به درجه بندی کاشی و سرامیک قیمت‌ها نیز تغییر می‌کنند.
  • درصد افزایشی که توسط فروشگاه و نمایندگی‌های مجاز بر روی محصول قرار می‌دهند باعث شده است تا قیمت کارخانه با قیمت‌های فروشگاهی کمی متفاوت باشد.
  • خرید های عمده قیمت کمتری به نسبت خریدهای جزئی دارند.

نمایندگی کاشی ارس

مقدارمصرف کاشی در ایران

بیشترین استفاده کاشی در ساخت و ساز ها است. به طوری که هر چقدر ساخت و ساز در کشور اوج بگیرد استفاده از این محصول نیز بالا خواهد رفت و تقاضا افزایش پیدا می‌کند. مقدار مصرف مشخصی برای کاشی در ایران بیان نشده است ولی با این حال می‌توان گفت که با توجه به نیاز در سال‌های اخیر تولیدات ایرانی بیشترین نقش را در تأمین کاشی مورد نیاز مردم را داشته است و به طور معمول و تقریبی سالیانه ۳۷۵ میلیون متر مربع کاشی به مصرف می‌رسد.

با بالا رفتن ارز و دلار و گرانی‌هایی که در این سال‌ها باعث کمتر شدن واردات و کاهش ساخت و سازها شده است مصرف کاشی نیز کمتر از گذشته است. در هر صورت کاشی عضو جدا نشدنی ساختمان‌ها به شمار می‌رود و برای تأمین نیاز محصول مورد نظر، باید اقدام به خرید از مراکز معتبر نمود.

نمایندگی کاشی ارس

مقدار تولید کاشی در ایران

در سال‌های اخیر قبل از بالا رفتن قیمت دلار واردات کاشی از کشورهای غربی بسیار بالا بود و بیشترین تبلیغات و مصرف از محصولات خارجی و وارداتی بودند ولی همین که قیمت ارز افزایش پیدا کرد، خریدارهای ایرانی دیگر به سمت محصولات خارجی نرفتند و سعی کردند از برندهای خوب و با کیفیت ایرانی خریدهای خود را انجام دهند.

همین امر باعث شد تا شرکت‌های ایرانی نیز در تولیدات خود افزایش داده و بتوانند تعداد زیادی از کاشی مورد نیاز مردم را تولید کنند. در حال حاضر تولیدات شرکت‌های ایرانی به بالای ۴۰۰ میلیون متر مربع افزایش پیدا کرده است که از این مقدار حداقل ۲ درصد از تولیدات به کشورهای برون مرزی صادر می‌شود.

به همین دلیل محصولات ایرانی تولیدات بیشتری داشته و هم اکنون در بازار برندهای ایرانی بسیار یافت می‌شود. کاشی ارس اصفهان هم یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که توسط نمایندگی‌های زیادی در سراسر ایران توزیع می‌شود. شرکت محیاسرام نیز یکی از نمایندگی‌های انحصاری شرکت تولید کننده کاشی ارس است که توانسته محصولات این شرکت را با خدمات ویژه ارائه کرده و به نقاط مختلف ارسال نماید.

ناگفته نماند که هم اکنون به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات ایرانی صادرات کاشی و سرامیک ایرانی به خارج از مرزها نیز امکان پذیر است و در برابر صادرات مقدار بسیار کمی از کاشی مورد نیاز از کشورهایی نظیر ترکیه، ایتالیا و … وارد می‌شود.

نمایندگی کاشی ارس

محصولات کاشی ارس

شرکت تولید کننده کاشی ارس در استان اصفهان قرار دارد و محصولات خود را با الگو گرفت از طبیعت طراحی کرده و با کیفیت مطلوبی تولید می‌کند. محصولات زیادی توسط این شرکت تولید می‌شود که می‌توان در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلفی از آن استفاده کرده و بهره برد. شرکت کاشی ارس اصفهان با کمک گرفتن از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های سراسر کشور محصولات خود را ارسال کرده تا در هر نقطه از ایران افراد به محصولات دسترسی داشته باشد.

کاشی‌های تولید شده توسط شرکت ارس در ابعاد مختلف، کاربردهای متفاوت، ویژگی‌های خاص و همچنین سبک‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. در ادامه این مقاله به هر یک به صورت جداگانه می‌پردازیم.

ابعاد مختلف کاشی ارس

در تولیدات کاشی، ابعاد و اندازه نقش مهمی دارد. از این رو تمام محصولات شرکت ارس دارای چندین نوع اندازه و ابعاد هستند که می‌توان به:

۵۰ در ۹۰ سانتیمتر، ۲۰ در ۱۲۰ سانتی متر، ۳۰ در ۶۰ سانتی متر، ۳۰ در ۹۰ سانتی متر،۳۳ در ۳۳ سانتی متر، ۴۰ در ۴۰ سانتی متر، ۴۰ در ۸۰ سانتی متر، ۴۰ در ۱۲۰ سانتی متر، ۶۰ در ۶۰ سانتی متر و ۸۰ در ۸۰ سانتی متر تولید شده و در فروشگاه‌ها موجود است.

کاربردهای کاشی ارس اصفهان

کاشی ارس در تمام قسمت‌های ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت این کاربرد کیفیت بالای محصولات و درجه بندی مناسب است. مکان‌هایی که می‌توان از کاشی ارس استفاده نمود عبارت‌اند از: “سرویس‌های بهداشتی حمام و دستشویی، استفاده برای کف ساختمان‌های مسکونی و تجاری، مورد استفاده در لابی ساختمان‌ها و راه پله‌ها، استفاده در آشپزخانه‌ها، کاربرد آن در نما، استفاده در کف حیاط، پارکینگ، راه رو و ….”

نمایندگی کاشی ارس

ویژگی‌های منحصر به فرد کاشی ارس اصفهان

کاشی‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که هر یک می‌تواند با توجه به سلیقه افراد در ساختمان سازی مورد استفاده قرار بگیرد. کاشی‌های تولید شده شرکت ارس با ویژگی‌هایی نظیر؛ مات، براق، رستیک، بدنه قرمز، بدنه سفید و ریلیف موجود هستند.

سبک کاشی تولید شده شرکت ارس اصفهان

آخرین موضوعی که برای کاشی‌های تولید شرکت ارس می‌توانیم به آن اشاره کنیم سبک تولیدی کاشی‌ها است. کاشی‌های ارس در سبک‌های طرح سنگ، طرح چوب و همچنین طرح سرامیک تولید می‌شوند.

نمایندگی کاشی ارس

کاشی ارس طرح لاکچری میلان

کاشی‌ها برای استفاده در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. کاشی طرح لاکچری میلان یکی از انواع کاشی‌های کاربردی در آشپزخانه‌ها به حساب می‌آید. همچنین از این نوع کاشی در سرویس‌های بهداشتی نیز استفاده می‌شود. ویژگی‌های کاشی میلان در هنگام نصب بر روی دیواره مشخص است. چرا که به محیط زیبایی می‌دهد و با نوع سبک تولید شده بسیار جذاب و خاص به نظر می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های کاشی لاکچری میلان می‌توان به ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متری آن اشاره نمود. این نوع کاشی تنها در ابعاد فوق یعنی ۶۰*۳۰ تولید شده و رنگ آن سفید و براق است. همچنین ناگفته نماند که از ویژگی‌های اصلی کاشی میلان رستیک است.

این نکات در کاشی همیشگی بوده و نمی‌توان آن‌ها را جدا از کاشی لاکچری میلان دانست.

نمایندگی کاشی ارس

فروش کاشی ارس به صورت عمده در تهران

خریدن کاشی به صورت عمده یکی از روش‌های خرید محصولات است. عمده فروشی زمانی مفید است که خریدار به محصول مورد نظر با حجم بالا نیازمند است. در این صورت می‌تواند از طریق خرید به صورت عمده می‌توان به تعداد بالا محصول را خریدار کرده که این روش می‌تواند در کاهش قیمت نیز به خریدار کمک نماید.

برای خرید محصولاتی که تعداد بالایی از آن مورد نیاز است می‌توان برای کمتر شدن قیمت خرید در صورت دسترسی از طریق شرکت اقدام نمود. یعنی اگر شما خریدار کاشی با تعداد بالا هستید می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ و یا حتی شرکت تولید کننده اقدام نمایید. با مراجعه به این مراکز و انتخاب و ثبت درخواست خود می‌توانید محصول را با قیمت کمتری نسبت به خرید جزئی پرداخت کنید.

در تهران نیز فروشگاه‌هایی وجود دارند که محصولات شرکت ارس را به صورت عمده در بین خریدارن توزیع می‌کنند تا آن‌ها به راحتی و بدون هزینه ایاب و ذهاب اضافی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

نمایندگی کاشی ارس

انواع کاشی و سرامیک کارخانه کاشی ارس اصفهان

برای جذب مشتری باید محصول دارای طرح‌های زیبا باشد. کاشی و سرامیک که در ابتدای ورود بسیار مد نظر افراد قرار می‌گیرد اگر دارای طرح مناسبی نباشد و یا نوع کاشی استفاده شده از نظر طرح، رنگ، جنس، سبک و … مناسب محل مورد نظر نباشد ممکن است باعث شود تا محیط در نظر اول جذابیت نداشته باشد.

بهتر است قبل از خرید به دنبال یک محصول در عین حال که مرغوب و با کیفیت است دارای تنوع زیادی نیز باشد. داشتن تنوع به خریدار کمک می‌کند تا حق انتخاب بیشتری داشته باشد و بتواند انواع مختلف کاشی را با توجه به سلیقه و نظر خود انتخاب کند.

شرکت تولیدی ارس در استان اصفهان طرح‌های زیادی از انواع کاشی‌ها را برای مشتریان و مصرف کنندگان در نظر گرفته است که می‌توان با دقت بالا و توجه به کیفیت محصول خرید را انجام داد.

نمایندگی کاشی ارس

نمایندگی رسمی کاشی ارس

از نمایندگی‌های رسمی و انحصاری کاشی ارس می‌توان به محیاسرام اشاره نمود. این شرکت توزیع کننده در عین حال که محصولات را از طریق شرکت به صورت مستقیم دریافت می‌کند می‌تواند در سراسر ایران نیز این محصول را گسترش داده و به فروش برساند. روش‌های زیادی برای ارتباط با شرکت محیاسرام وجود دارد که یکی از این روش‌ها مراجعه به وب سایت فروشگاهی این شرکت است.

وب سایتهای اینترنتی کمک زیادی به مصرف کننده و توزیع کننده کرده است. دسترسی راحت‌تر به محصولات فروشگاه‌ها باعث شده تا خرید بهتری انجام شود. محیاسرام با ارائه خدمات ویژه برای خرید های اینترنتی توانسته مصرف کنندگان و خریداران زیادی را به خود جلب نماید. نمیاندگی های دیگری نیز برای فروش کاشی ارس تعیین شده است که می‌توان با تماس با شرکت و یا آدرس اینترنتی آن از این نمایندگی و فروشگاه‌ها اطلاع پیدا کرد.

لیست سایر نمایندگی های سایت محیاسرام

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در تهران

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در اصفهان

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در قم

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در مازندران

جهت تماس با نمایندگی ها تماس بگیرید:۰۹۱۲۹۷۲۹۴۴۶آقای بهیار

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش