لیست قیمت کاشی فله‌ای چهارگوش سالم

قیمت کاشی فله‌ای چهارگوش سالم

اگر قصد دارید تا در مورد کاشی‌های فله‌ای اطلاعات بالایی داشته باشید می‌توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. لیست قیمت کاشی فله‌ای توسط شرکت‌های تولید کننده تعیین می‌شود و برای فروش در بین خریداران عرضه می‌گردد. کاشی‌هایی که به صورت فله‌ای به فروش می‌رسند دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به نوع دیگری از کاشی‌ها هستند که سعی می‌کنیم در این مطلب به موارد مهم آن اشاره کنیم.

برای خرید انواع کاشی و سرامیک باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. داشتن اطلاعات و یافتن مرکز مناسب می‌تواند به خرید شما کمک کند. کاشی‌های فله‌ای را نمی‌توانید به صورت حضوری از شرکت‌ها خریداری کنید چرا که این محصولات به صورت عمده و در حجم بسیار بالا به فروش می‌رسد که برای مصرف کنندگان معمولی و خریداران جزئی مناسب نیست.

شرکت محیاسرام در کنار مدل‌های مختلفی از کاشی که به فروش می‌رساند اقدام به خرید و فروش کاشی‌های فله‌ای شکسته و چهارگوش سالم نیز می‌کند.

سرامیک نمای ساهتمان هم یکی از محصولات محبوب شرکت محیا سرام می باشد که برای مشاهده اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله قیمت سرامیک نما را مطالعه فرمایید.

لیست قیمت کاشی فله ای

شناخت انواع کاشی و سرامیک

در خانه‌ها و محل‌های مسکونی و اداری یکی از مصالح پر کاربرد استفاده از کاشی و سرامیک است. این محصولات می‌توانند در عین حال که به محیط زیبایی و جذابیت بدهند خطاها و مشکلاتی که بر روی کف زمین و یا دیواره‌ها ایجاد شده است را پوشانده و همه جا را به صورت مرتب به نمایش بگذارند.

طرح‌های زیادی از کاشی‌ها در شرکت‌های ایرانی تولید می‌شود که با توجه به سلیقه افراد به فروش می‌رسد. در هنگام خرید کاشی یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید محل استفاده آن است.

کاشی‌هایی که در آشپزخانه استفاده می‌شود از درجه بندی و طرح‌های خاصی ساخته شده‌اند. کاشی‌های دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی به دلیل داشتن مقاومت بالا و کیفیت مناسب نوع و طرح خاصی دارند.

به همین جهت برای خرید کاشی باید محل و جایگاه آن را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید کنید. استفاده از کاشی در ورزشگاه‌ها، مطب‌های پزشکی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و … کاربرد دارد. همچنین برای کف و راه روهای ساختمان‌ها از نوعی کاشی سرامیکی استفاده می‌شود که در برابر ضربه‌ها مقاومت بالایی دارند.

در ضمن باید این نکته را نیز در نظر بگیرید کاشی‌ها با توجه به ابعاد، اندازه، طرح، کیفیت و … که توسط شرکت برای آن‌ها تعیین شده است قیمت گذاری شده و درجه بندی می‌شوند.

لیست قیمت کاشی فله ای

انواع کاشی فله‌ای موجود در بازار

اگر جز خریداران و استفاده کنندگان از کاشی هستید حتماً درباره کاشی‌های فله‌ای مطالبی را شنیده‌اید. این کاشی‌ها با توجه به برخی ویژگی‌ها که در ادامه مقاله بیان می‌کنیم به عنوان کاشی‌های فله‌ای به فروش می‌رسند. افراد زیادی به دلیل ارزان بودن این نوع کاشی‌های به دنبال استفاده از آن‌ها هستند در رابطه با این نوع کاشی اطلاعات زیادی دارند.

در واقع کاشی‌های فله‌ای به دلیل اینکه دارای ایرادات جزئی و یا کلی زیادی هستند به این نام معرفی شده‌اند. این کاشی‌ها تنها با حجم بالا قابلیت خرید از کارخانه را دارند و بدون بسته بندی در کامیون‌هایی که بالا چند تن توانایی حمل دارند قرار داده می‌شود.

  • این محصولات دارای شکستگی هستند که در موقع تولید و یا جابه جایی اتفاق افتاده است. از این رو از محصولات دیگر جدا شده و به صورت فله‌ای به فروش می‌رسد.
  • در برخی موارد تنها لب پر بودن و شکستگی در لبه‌های این نوع کاشی‌ها اتفاق افتاده است.
  • ممکن است جز تولیدات دور اول دستگاه تولید بوده و کیفیت کافی برای عرضه به عنوان کاشی درجه یک را نداشته باشد.
  • به صورت چهارگوش سالم باشند. این نوع کاشی‌ها به دلیل اینکه به فروش نرسیده‌اند و از مدل‌های خود جا مانده‌اند به صورت فله‌ای جز دیگر کاشی‌ها قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز و نوع کاشی اقدام به خرید کنید. کاشی‌های چهارگوش سالم تنها به دلیل اینکه تعداد کمی از آن‌ها در شرکت موجود است با قیمت ارزان به فروش می‌رسد. شما می‌توانید برای محل‌هایی که نیاز کمتری به کاشی دارد از این محصول خریداری نمایید.

لیست قیمت کاشی فله ای

تفاوت کاشی فله‌ای و کاشی بسته بندی شده

هم اکنون که با کاشی فله‌ای آشنا شدید به این موضوع می‌پردازیم که چه تفاوتی بین دو محصول کاشی فله‌ای و کاشی درجه بسته بندی شده وجود دارد؟

برای کاشی‌های فله‌ای و بسته بندی شده ویژگی‌های در نظر گرفته‌اند که این محصولات را از یکدیگر متمایز می‌کند. کاشی‌هایی که به صورت بسته بندی در بازار عرضه می‌شوند از نقاط مختلفی با کاشی‌های فله‌ای متفاوت است که به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

  • کاشی‌های سالم و بسته بندی برای فروش نیاز به متراژ دارد. یعنی این کاشی‌ها به صورت متری به فروش می‌رسد ولی کاشی‌های فله‌ای به صورت عمده خرید فروش می‌شوند.
  • در کاشی‌های بسته بندی کیفیت و سالم بودن کاشی حرف اول را می زند ولی کاشی‌های فله‌ای از این موارد پیروی نمی‌کنند.
  • برای خرید کاشی بسته بندی در اندازه‌های مختلف می‌توان به شرکت مراجعه کرد. ولی کاشی‌های فله‌ای باید به صورت عمده و در حجم بسیار بالا فروخته شوند.
  • قیمت تمام شده کاشی‌های بسته بندی نسبت به کاشی‌های فله‌ای بسیار بالا است. به همین دلیل کاشی های فله‌ای جز ارزان‌ترین نوع کاشی‌ها محسوب می‌شود.

لیست قیمت کاشی فله ای

خرید انواع کاشی فله‌ای در اصفهان

انواع مختلف کاشی و سرامیک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در نقاط مختلف ایران به فروش می‌رسد. کاشی‌های فله‌ای نیز با توجه به اینکه ایرادت زیادی از نظر ظاهری دارند ولی افراد زیادی با توجه به نوع کار و فعالیت خود به این نوع کاشی‌ها نیاز داشته و به دنبال خرید آن هستند.

تمام نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها در اصفهان نیز اقدام به فروش کاشی‌های فله‌ای کرده‌اند. برای اینکه بتوان این محصول را تهیه نمود باید به مراکز فروش مراجعه کرد. در حال حاضر به دلیل ایجاد ارتباط زیاد بین فروشندگان و شرکت‌های تولید کننده، در تمام نقاط ایران دسترسی به انواع کاشی و سرامیک امکان پذیر است. پس برای تهیه مایحتاج و نیازهای ساختمانی خود نگران نباشید.

لازم است بدانید که بیشترین نیاز کشای های فله‌ای ساختمان سازها و پیمانکاران هستند. از این نوع کاشی‌ها در کمد دیواری‌ها، حیاط خلوت و … که در دید کمتری قرار دارند استفاده می‌کنند. به همین منظور هزینه‌های خرید کاشی خود را کاهش می‌دهند.

لیست قیمت کاشی فله ای

عمده فروش کاشی فله‌ای در تهران

کاشی‌های فله‌ای با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسد. در صورتی که خریدار بخواهد حجم بالایی از این محصول را از شرکت تولید کننده و یا فروشگاه‌ها خریداری کند باید به صورت عمده و در حجم و تعداد بالا درخواست دهد. در استان تهران نیز این گونه خرید و فروش‌ها به دلیل بالا بودن ساخت وسازهای منطقه بسیار زیاد است.

کاشی در تعداد زیاد مورد نیاز ساخت و سازها است. روش‌های مختلفی نیز برای خرید آن توسط نمایندگی‌ها و شرکت‌ها تعیین شده است. اگر قصد دارید می‌توانید به صورت حضوری از شرکت برای خرید اقدام کنید. در غیر این صورت استفاده و خرید از شرکت‌های معتبر می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی نماید.

قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید حتماً مرکزی را تعیین کنید که از نظر اعتبار قابل اعتماد بوده و هم اینکه کیفیت محصولات آن بالا باشد. پس تنها نباید به ارزان بود محصول بیاندیشید بلکه محل خرید نیز بسیار اهمیت دارد.

لیست قیمت کاشی فله ای

خرید و فروش کاشی ارزان قیمت

برای خرید کاشی در قیمت‌های ارزان‌تر بهتر است از خود شرکت تولید کننده اقدام نماید. چرا که در این صورت شما یک خرید بدون واسطه داشته و در این بین نیازی نیست تا هزینه‌ای اضافی برای واسطه پرداخت کنید. انواع کاشی‌ها در ابعاد مختلف تولید می‌شوند که هر یک قیمت‌های متفاوتی دارد. برخی از برندها به دلایل نامشخصی قیمت‌های بالایی را برای محصولات خود تعیین کرده‌اند. با کمی تحقیق می‌توانید کاشی‌هایی را خریداری کنید که در عین داشتن کیفیت مناسب دارای قیمت کمتری نیز باشند.

پیدا کردن این نوع برندها کار سختی نیست کمی تحقیق در این زمینه می‌تواند به شما کمک زیادی نماید. نمایندگی عرضه انواع کاشی توسط شرکت محیا سرام انجام می‌شود. این شرکت با توجه به وسع مالی خریدارن کشای های با قیمت متفاوتی را عرضه می‌کند که می‌توانید با انتخاب درست این محصولات را خریداری کنید.

لیست قیمت کاشی فله ای

ابعاد مختلف کاشی فله‌ای در بازار

کاشی فله‌ای نوعی از کاشی‌های تولید شده است که بنا به قوانین شرکت تولید کننده بین کاشی‌های فله‌ای قرار گرفته‌اند. قیمت‌های مختلفی برای این محصول تعیین شده است که با توجه به ابعاد، طرح، نوع شکستگی و خرابی و … بستگی دارد. در این قسمت قصد داریم به این نکته اشاره کنیم که کاشی‌های فله‌ای نیز با توجه به کاشی‌های دیگر در اندازه‌های مختلف وجود دارد. در صورت خرید شما می‌توانید با توجه به ابعاد خواسته شده خرید خود را انجام دهید.

از این سایزها می‌توان به ۶۰*۶۰، ۸۰*۸۰، ۱۲۰*۶۰، ۴۰*۱۲۰ و … اشاره نمود. محیا سرام می‌تواند برای شما یک انتخاب درست باشد. چرا که روش‌های مختلفی را برای خرید محصولات خود برای شما در نظر گرفته تا بدون نیاز به زحمت و به راحتی خرید خود را انجام دهید. در واقع تفاوت ابعادها با توجه به محلی گه کاشی در آن به کار برده می‌شود متغییر است. زمانی می‌توانید یک انتخاب خاص داشته باشید که به نکات مهم در هنگام خرید توجه نمایید.

لیست قیمت کاشی فله ای

خرید کاشی فله‌ای به صورت اینترنتی

روش‌های خرید انواع کاشی و سرامیک با توجه به نوع شرکت و شرایطی که توسط شرکت تولید کننده ایجاد شده است تعیین می‌شود. برخی از شرکت‌ها برای اینکه بتوانند محصولات خود را وارد بازار توزیع و خرید و فروش نمایند از افراد قابل اعتماد برای انجام تبلیغات و یا ایجاد نمایندگی‌ها درخواست کمک می‌کنند.

به همین خاطر برندهای تولید کننده در هر شهر و استانی قابلیت ارسال محصولات خود به نقاط مختلف ایران را دارند. نمایندگی‌ها در این زمینه به شرکت‌ها کمک زیادی کرده‌اند تا بتوانند محصولات خود را در بین خریداران و مصرف کنندگان مطرح نند.

برخی از شرکت‌ها در حال حاضر توانسته‌اند از طریق فضای مجازی محصولات خود را به فروش برسانند. استفاده کردن از فضای مجازی باعث شده تا کاربران برای یافتن محصولات مورد یناز خود به این سمت کشیده شوند. شرکت محیا سرام که به عنوان یک توزیع کننده در این زمینه فعالیت می‌کند توانسته است از طریق فروش‌های اینترنتی کاشی‌ها و سرامیک‌هایی را که از طریق شرکت‌ها خریداری می‌کند به سدت مصرف کننده برساند.

خرید کردن به صورت اینترنتی ویژگی‌های بسیار بالایی دارد. از این رو وقتی که شما قصد دارید بدون صرف هزینه‌های اضافی و همچنین اتلاف وقت کمتر خرید کنید می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

از مزایای استفاده از خرید اینترنتی می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • اتلاف تایم رفت و آمد کمتر برای خرید
  • خرید سریع و بدون سختی
  • انتخاب بهتر و مناسب با توجه به نکات یاد شده
  • خرید به قیمت به روز و مناسب
  • خرید از شرکت توزیع کننده بدون نیاز به واسطه
  • ارسال محصول در محل تعیین شده بدون نیاز به حضور شما

لیست قیمت کاشی فله ای

خرید کاشی فله‌ای ارزان از شرکت محیاسرام

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به خرید کاشی فله‌ای کمک کند، قیمت مناسب آن است. شرکت‌های فروش در ایران برای اینکه محصولات خود را عرضه نمایند از برندهای خاص استفاده می‌کنند. همین باعث می‌شود تا قیمت کاشی‌ها بالا بروند. لیست قیمت گذاری کاشی‌های فله‌ای به این صورت است که شما با توجه به نوع کاشی خریداری شده و ابعاد و اندازه‌های آن و … که با توجه به خود شرکت و نمایندگی تعیین می‌شود می‌توانید در قیمت‌های متفاوتی خرید خود را انجام دهید.

شرکت محیا سرام برای به فروش رساندن کاشی‌های فله‌ای با توجه به درخواست مشتریان اقدام می‌کند. قبل از اینکه از طریق شرکت قصد خرید داشته باشد نظرات مشتریان را در این زمینه جویا شده و محصولی را وارد فضای فروش می‌کند که بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

برای خرید کردن محصولات از شرکت محیا سرام می‌توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. برای حضور در محل خرید فروش می‌توانید نمایندگی های شرکت محیاسرام را در شهر خود پیدا کرده و از آن‌ها برای خرید کمک بگیرید.

ولی برای اینکه بتوانید به صورت غیر حضوری خرید کنید باید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و در صورت اطمینان از خرید و انتخاب محصول مورد نظر با ثبت سفارش آنلاین خرید خود را ثبت و در نهایت در درب منزل آن را تحویل بگیرید.

 

 

 

 

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش