قیمت باند کاشی در سال ۲۰۱۹

کاشی ارس اصفهان

کاشی یکی از ابزارهای کاربردی در ساختمان سازی است. یکی از دیگر لوازمی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد باند است. در این مقاله در رابطه با قیمت باند کاشی در سال ۲۰۱۹ مطالبی را بیان می‌کنیم و همچنین برای شناخت بیشتر شما با این ابزار توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

قیمت باند کاشی

باند کاشی چیست؟

باند کاشی یکی از ابزراهای به روز و مدرن به شمار می‌رود که در کنار کاشی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. از این ابزار استفاده‌های زیادی می‌شود که هر کدام با توجه به نوع سلیقهٔ مصرف کننده خریداری و در محل‌های مختلف به کار برده می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌توان برای استفاده از باند کاشی در نظر گرفت زیبا سازی است. باندها در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده است و به راحتی در شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی در دسترس مصرف کننده قرار می‌گیرد. به راحتی شما می‌توانید آن را خریداری کرده و در بین کاشی‌ها برای ایجاد فاصله و جذاب شدن محیط و زیبایی آن استفاده کنید.

قیمت باند کاشی

انواع مختلف باند کاشی

باند کاشی همان گونه که بیان شد برای زیبا سازی محیط استفاده می‌شود و از آن می‌توان برای ایجاد قاب برای کاشی نیز استفاده کرد. به همین منظور طراحان در این زمینه توانسته‌اند مدل‌های زیادی را برای مصرف کننده طراحی کرده و به دست تولید کنندگان برسانند. هم اکنون به راحتی می‌توان انواع این باندها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد.

ابعاد زیادی برای این نوع کاشی‌ها وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید به شرکت مورد نظر سفارش دهید. از اصلی‌ترین ابعاد آن می‌توان به ۲*۴۰ و ۴*۴۰ اشاره نمود که پرکاربردترین انواع باندهای کاشی به حساب می‌آید.

قیمت باند کاشی

قیمت باند کاشی در فروشگاه‌های معتبر

قیمت باند کاشی، با توجه به محل خرید و فروش و نوع آن متغییر است به همین جهت شما می‌توانید با توجه به طرح مورد نظر خود و همچنین جنس باند آن را خریداری کنید. اگر برای شما قیمت باند کاشی مهم نیست و تنها به کیفیت آن توجه می‌کنید می‌توانید از اجناس درجه یک خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ولی برای خرید ارزان‌تر این محصول می‌توانی از طریق کارخانجات تولید کننده اقدام نمایید.

فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور در حال حاضر تمام طرح‌ها و مدل‌های مختلف باند کاشی را در دسترس داشته و آماده ارائه به مصرف کنندگان می‌باشد. محل‌هایی که برای استفاده از باند کاشی مناسب است و توصیه می‌شود بانک‌ها، سالن‌های همایش، بیمارستان‌ها، کلیه فروشگاه‌ها و … می‌توان از آن استفاده نمود.

 

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش