قیمت گذاری بر روی باند کاشی

قیمت باند کاشی

زیبایی محیط زندگی یکی از اصولی است که همه افراد به آن توجه دارند و برای اینکه بتوانند یک محل زیبا و جذاب برای خود و خانواده ایجاد کنند به دنبال اکسسوری های خاصی می‌روند. در این بین استفاده از قرنیز، انواع کاشی‌ها و سرامیک‌ها باعث شده است تا مردم به استفاده از آن‌ها روی بیاورند. به تازگی باند کاشی نیز جز اکسسوری های تزیینی برای خانه و محل‌های کار، باشگاه‌ها و … وارد شده است. قیمت باند کاشی به انواع مختلف آن بستگی دارد و جنس‌ها و کیفیت‌های تولید شده از آن در فروش و قیمت تأثیر گذار است.

قیمت باند کاشی

باند کاشی یا فیتیله سیگاری؟

در بازار خرید فروش باند کاشی با اسامی مختلفی روبرو می‌شوید که یکی از آن ها فیتیله سیگاری است. در واقع برای این نوع کاشی و سرامیک که برای تزیین استفاده می شود اسامی مختلفی مثل باند کاشی، فیتیله سیگاری و نوار و بردر در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بیان می شود.

استفاده کردن از باند کاشی و یا فیتیله سیگاری برای ایجاد تحول و تغییرات در محیط کارایی زیادی دارد. به جز ساختمان‌های مسکونی، از این ابزار در مراکز فروشگاهی، ورزگاه ها و باشگاه‌ها، مطب‌های پزشکی، سالن‌های کنفرانس و … نیز استفاده می‌شود. تا در عین ایجاد زیبایی و تنوع محیط باعث ایجاد آرامش شود.

در حال حاضر تنوع محصول بسیار بالا می‌باشد و همین موضوع انتخاب را برای مصرف کننده دشوار کرده است. باند کاشی در طرح‌های مختلف تولید می‌شود که می‌توان با توجه به نوع طرح کاشی وسرامیک مورد استفاده انتخاب خود را انجام داد.

قیمت باند کاشی

خرید و فروش باند کاشی

با توجه به مواردی که در قسمت‌های قبل بیان شده است می‌توان برای خرید باندهای مناسب از فروشگاه‌های دارای مجوز و معتبر خرید را انجام داد.

باندهای کاشی در اندازه‌های مختلفی طول می شودند که عرض آن‌ها از یک سانتی تا ۱۰ سانتی متر تعریف شده است و در بعضی موارد ممکن است تا ۱۵ سانتی متر نیز برسد که این اندازه با توجه به سفارش مشتری امکان پذیر است. در ضمن طول باند کاشی از ۴۰ سانتی متر تا ۶۰ سانتی متر موجود است ولی در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد تا طول ۹۰ سانتی متر نیز قابلیت تولید را دارد.

قیمت باند کاشی به نوع روکش آن و اندازه و پهنای تولید شده بستگی دارد. قیمت های زیادی از باند کاشی در بازار وجود دارد که مصرف کننده می تواند با توجه به شرایط مالی خود اقدام به خرید نماید.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش