نمایندگی رسمی فروش کاشی ارس اصفهان در استان گلستان

کاشی ارس اصفهان

کاشی ارس اصفهان، دارای ویژگی‌های خاصی است که باعث شده تا در بین پیمانکاران و ساختمان سازان مورد توجه قرار بگیرد. در تولید این نوع کاشی به کیفیت بالایان دقت شده است و همین کیفیت بالا باعث شده تا به عنوان یک کالای کاربردی و با کیفیت در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. افراد زیادی به دنبال استفاده از این نوع کاشی هستند و به همین خاطر دسترسی به آن برای همگی امکان پذیر نیست.

نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور برای فروش کاشی ارس ایجاد شده که مصرف کننده می‌تواند با اطمینان خرید خود را انجام دهد. کاشی به خاطر اینکه در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد از نظر کیفیت درجه بندی شده است که در قیمت بعدی در رابطه با آن مطالبی را عنوان خواهیم نمود.

کاشی ارس اصفهان

درجه بندی کاشی ارس اصفهان

کاشی ارس اصفهان با توجه به نوع و کیفیت درجه بندی شده است و این درجه بندی کمک می‌کند تا خریدار محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نماید و دچار مشکل نشود. در حالت کلی کاشی‌ها از نظر کیفیت در ۵ درجه شماره گذاری شده‌اند که هر چه این شماره بالاتر شود کیفیت محصول و ضخامت آن افزایش پیدا می‌کند.

درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳: این نوع از درجه بندی‌ها مناسب محیط‌هایی است که نیاز به کاشی‌های با کیفیت بالا نبوده و ضخامت آن‌ها نیز هر چقد پایین‌تر باشد زیباتر است. از این درجه‌ها برای سرویس‌های بهداشتی، حمام و همچنین آشپزخانه‌ها و کف آن استفاده می‌شود.

درجه ۴ و درجه ۵: این درجه بندی بیشتر برای کف ساختمان‌هایی که در رفت و آمد هستند و نیاز است تا کیفیت بالایی داشته باشند استفاده می‌شود.

کاشی ارس اصفهان

محیاسرام نمایندگی کاشی ارس اصفهان

شرکت محیاسرام به عنوان یک نمایندگی توانسته محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به همین جهت توانسته مشتریان زیادی را به خاطر خرید کاشی مرغوب ارس از آن خود نماید. با این حال یک خریدار می تواند با ایجاد ارتباط مستقیم و حتی غیر مستقیم خرید خود را از شرکت محیاسرام انجام داده و در صورت نارضایتی از محصول خریداری شده در تایم تعیین شده اقدام به باز پس دادن است. قیمت هایی که از طرف محیا سرام برای کاشی ها در نظر گرفته شده است بسیار نزدیک به قیمت خرید شرکت بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که به راحتی بتوانید با هر نوع وسع مالی، یک خرید عالی را با محیا سرام تجربه نمایید.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش