بزرگ ترین تولید کننده سرامیک کف نانو پولیش در کشور

یکی از زیباترین سرامیک هایی که این روزها در بازار یافت می شود، سرامیک کف نانو است که دارای درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی نسبت به سایر متریال هایی است که برای پوشش دادن به بنا کاربرد دارند؛ این محصول توسط بزرگ ترین تولید کننده سرامیک کف نانو پولیش در بازارهای کشورمان ارائه می گردد و با قیمت مناسب در دسترس تمامی کسانی قرار می گیرد که زیبایی و استحکام بنا برای آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بزرگ ترین تولید کننده سرامیک کف نانو پولیش در کشور

چه مواردی در قیمت سرامیک کف نانو پولیش موثر است

چه مواردی در قیمت سرامیک کف نانو پولیش موثر استشاید شما نیز در هنگام خرید سرامیک با این سوال مواجه شده باشید که چه مواردی در قیمت سرامیک کف نانو موثر است؟
برای پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که مسلماً هم جنس مواد اولیه ای که سرامیک را به وجود آورده اند و هم جنس ماده ای که به عنوان نانو پولیش روی آن کشیده می شود، می توانند بر روی قیمت سرامیک تاثیر گذار باشند.
سرامیک زمانی که برای اولین بار در کارخانه تولید می شود دارای سطح زبری است و معمولاً برای کار کردن در فضای خارجی ساختمان مناسب به نظر می رسد، اما طراحان نمای داخلی ساختمان ها به دنبال سرامیک هایی برای کار کردن در دیوارهای و یا کف اتاق ها، آشپزخانه و حمام هستند که آن جلا و درخشندگی خاص خود را داشته باشند و با زیبایی منحصر به فرد خود جلوه خاصی را برای دکوراسیون خانه به همراه آوردند.
به همین سبب بر روی این سرامیک ها پوشش هایی می کشند که مانند یک لعاب بسیار عالی، موجب بالا رفتن درخشندگی و زیبایی کاشی ها می شوند.

مزایا استفاده از سرامیک کف نانو پولیش در مکان های بهداشتی

یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از سرامیک کف نانو پولیش در مکان های بهداشتی این است که آلودگی ها، باکتری ها و میکروب ها نمی توانند روی سطح این سرامیک ها جمع شده و به همین سبب می توان از آن ها به عنوان یک پوشش دهنده بهداشتی نام برد.
بر روی سطح سرامیک منافذ ریزی وجود دارد که هر گونه گرد و خاک و آلودگی از طریق آن می توانند وارد ساختار سرامیک شده و آنجا بمانند و باعث از بین رفتن کیفیت سرامیک شده و همچنین آلودگی های فراوانی را به وجود آورند؛ اما روکش نانو پولیش که بر روی این سرامیک ها قرار داده می شود، مانند یک عایق قدرتمند عمل کرده و از وارد شدن هرگونه گرد و غبار و یا عوامل آلوده کننده دیگر به داخل آن جلوگیری می نماید و همین موضوع سبب شده است که سرامیک های نانو پولیش بهترین انتخاب برای نصب در سرویس های بهداشتی و حمام به شمار روند.

مشخصات و کاربرد سرامیک نانو پولیش صادراتی

مشخصات و کاربرد سرامیک نانو پولیش صادراتیمعمولاً کاربرد سرامیک نانو در طراحی و زیبا سازی نماهای داخل ساختمان است؛ معماران و سازندگان بنا، از سرامیک های زبر و بدون نانو پولیش برای نصب در مکان های خارجی بنای خود بهره می گیرند و از سرامیک نانو پولیش را به جهت زیبایی، درخشندگی و خاصیت بهداشتی بودنی که دارد در طراحی دکوراسیون داخلی بنا بهره می برند.
و اما اگر بخواهیم در مورد مشخصات و ویژگی های این محصول صحبت کنیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • دارای شفافیتی نزدیک به سطوح شیشه ای
  • دارای رنگ ها و طرح های متنوع و مطابق با هر سلیقه ای
  • برخورداری از کیفیت و استقامت بالا
  • درخشندگی بی نظیر
  • ضد باکتری و ضد میکروب

شایان ذکر است که سطوحی که با استفاده از سرامیک نانو پولیش پوشش داده شده اند، به راحتی تمیز شده و می توان با یک پارچه و مقداری آب، آن ها را به راحتی تمیز کرد و دوباره درخشندگی و زیبایی را به آن ها برگرداند.
این سرامیک ها ممکن است با گذر زمان درخشندگی خود را از دست بدهند، اما شما می توانید با خرید نانو پولیش مخصوص سرامیک که در بسیاری از مراکز ارائه دهنده سرامیک به فروش می رسد، دوباره روی سطح آن را درخشان و صیقلی نموده و آن را مانند روز اول زیبا و جذاب نمایید.

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش