صادرات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰ به افغانستان

 انواع سرامیک پردیس نیشابور اعم از، سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰ به کشورهای دیگری، از جمله افغانستان صادر می شود.

این کالاها به علت تنوعی که در طرح دارند، توانسته‌ اند وارد میدان رقابت بین‌ المللی شوند و موفق به جلب توجه افراد زیادی در کشورمان و دیگر کشور ها شده است.

صادر شدن انواع این سرامیک ها سبب ورود ارز به داخل کشور شده و موجب پیشرفت و رونق اقتصادی می شود.

صادرات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60*60 به افغانستان

طرح های سرامیک کف ۶۰*۶۰ سوپر وایت پردیس نیشابور

طرح های سرامیک کف 60*60 سوپر وایت پردیس نیشابور

سرامیک کف سوپر وایت پردیس نیشابور با ابعاد متفاوت از جمله ابعاد ۶۰×۶۰، دارای طرح های مختلف با کیفیت های بی نظیر و بسته بندی های مرغوب و درجه یک هستند.

نوع بسته بندی کالاها به گونه‌ای است که، ضربه ها کوچکترین آسیبی به این کالا ها وارد نمی کنند. سرامیک ها با مشخصات مذکور بین فروشندگان معتبر عرضه می شوند و توسط آن ها به فروش می رسند.

تنوع در طرح این سرامیک ها سبب شده است، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و علاقه مندان به تنوع در طرح ها، در صورتی که قصد خرید داشته باشند، هرگز دست خالی بر نخواهند گشت. موجودی این کالا در طرح های متفاوت، می تواند چشم اندازی بی نظیر در دکوراسیون مختلف منازل ایجاد کند.

این سرامیک دارای طرح هایی گوناگون شامل: طرح های سنتی و مدرن می باشند.

مشخصات سرامیک سوپر وایت پردیس

مشخصات سرامیک سوپر وایت پردیس 

سرامیک به مواد غیر فلزی و مواد معدنی طبقه بندی می شود.

 سرامیک ها در اکثر‌ قسمت های اطراف ما وجود دارند. سرامیک را می توان در محصولاتی مانند ساعت(چنگال های کوارتز تنظیم_ دستگاه های نگه داشتن زمان در ساعت ها)، آسمان برفی(پیزوالکتریک_ دستگاه هایی که هنگام اعمال ولتاژ بر روی آن ها، استرس می یابد)، خودرو ها(جرقه و قطعات موتور سرامیکی که در راکچ ها یافت می شوند) و خطوط تلفن  همچنین می توان در شاتل های فضایی، وسایل (پوشش مینا) و هواپیما(مخروط بینی) یافت. بسته به نوع شکل گیری آن ها، سرامیک ها می توانند متراکم یا سبک باشند. معمولا، آن ها مقاومت و استحکام بسیار خوبی را نشان می دهند. با این حال، آن ها اغلب از نظر طبیعت شکننده هستند. سرامیک همچنین می تواند به عنوان مواد رسانا الکتریکی، به اشیاء اجازه عبور برق از طریق جرم خود یا عایق ها را بدهد. مواد جلوگیری کننده از جریان برق است. برخی از سرامیک ها ، مانند ابر رساناها، دارای خواص مغناطیسی هستند.

 سرامیک ها معمولاً با استفاده از مخلوط های رس، عناصر خاک، پودر، آب و شکل دادن به فرم های مورد نظر ساخته می شوند. پس از شکل گیری سرامیک در فر با دمای بالا که به عنوان کوره شناخته می شود، آتش گرفته می شود.  غالباً سرامیک ها در مواد تزیینی، ضد آب و رنگی مانند لعاب پوشانده می شوند.

یکی از مشخصات سرامیک سوپر وایت این است که، در درجه حرارت بسیار بالا تولید می شود. این نوع سرامیک از مواد موجود در دل طبیعت که در شرایطی ویژه، تحت فشار بالا قرار می گیرند، شکل می گیرد. محصولی یکنواخت و متراکم است. سرامیک سوپر وایت پردیس در کف و نمای ساختمان ها استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های سرامیک پردیس حالت درخشندگی آن است. استحکام این کالا بسیار زیاد می باشد و جذب آب کمی دارد.

دمای پخت این نوع سرامیک بسیار بالا می باشد و حدودا ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد است. همانطور که اشاره کردیم، این کالا طیف رنگی روشنی داشته و با توجه به درخشندگی که در سطح این سرامیک دیده می شود، جلوه ویژه ای به محیط می دهد.

فروشندگان معتبر سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

فروشندگان معتبر سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور

فروشندگان معتبر سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور، در زمینه فروش سرامیک و کاشی در انواع مختلف و متفاوت فعالیت می کنند.

آن ها محصولات خود را با بهترین کیفیت، مرغوب ترین و درجه یک ترین نوع بسته بندی، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به کالا وارد شود، به فروش می رسانند.

پاسخ دهید

صادرات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰ به ترکیه

اگر به دنبال خرید سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰ برای صادرات به ترکیه هستید  ولی مرکز فروش آن را پیدا نکرده اید و یا اگر پیدا کرده اید ولی قیمت آن بسیار بالاست و مناسب خرید شما نیست .ما به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران ما تماس گرفته و با اطلاع از قیمت سرامیک  سوپر وایت خرید خود را از این مجموعه معتبر انجام بدهید . همچنین مطمئن باشید که کیفیت سرامیک های تولیدی در این مجموعه بسیار بالا می باشد بطوریکه این مجموعه هم اکنون در حال صادرات سرامیک های خود به سایر نقاط جهان می باشد .

صادرات سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60*60 به ترکیه

جدیدترین مدل های سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰

جدیدترین مدل های سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60*60سرامیک سوپر وایت امروزه مورد استقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است .

به همین دلیل طراحان این نوع سرامیک هر روزه در حال آپدیت مدل سرامیک پردیس سوپر وایت هستند و با توجه به سلایق و نیاز های خریداران مدل های جدید و به روزی طراحی و به بازار عرضه می کنند .

اگر بدنبال لیست و تصاویر جدیدترین مدل های سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰*۶۰ می باشید، کافی است به شبکه های اجتماعی ما سری بزنید و یا با تماس با مشاوران مجموعه از آنان لیست تصاویر جدید ترین مدل ها را درخواست کنید .

ویژگی و کاربرد سرامیک سوپر وایت پردیس

ویژگی و کاربرد سرامیک سوپر وایت پردیسانتخاب کفپوش مناسب و زیبا یکی از مهمترین بخش های ساخت خانه و یا تغییر دکوراسیون آن می باشد . چرا که امروزه کفپوش های مختلفی اعم از : کفپوش بتنی، کفپوش چوبی، کفپوش سرامیکی با طرحها و مدل های متنوع و زیبا وجود دارند .

اما بهترین نوع کفپوش از نظر بیشتر مردم جهان سرامیک می باشد . چرا که سرامیک دارای ویژگیها و قابلیت های است که سایر رقبای خود را کنار می زند .

در این میان سرامیک های پردیس سوپر وایت بیشترین تقاضا را دارند چرا که امروزه معماری ساختمان های مدرن بیشتر به رنگ می باشد .

اکنون به بیان بعضی ویژگی سرامیک پردیس سوپر وایت که باعث حذف رقبای خود گشته، می پردازیم :

  • طرح های مختلف و زیبا 
  • طول عمر زیاد و استحکام بالا
  • مقاومت نسبت به ساییده شدن
  • مقاومت نسبت به مواد شیمیایی
  • جذب آب بسیار کم
  • ضد یخ و لغزندگی
  • تولید در سایز های مختلف

این ها بعضی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع سرامیک است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند .

صادرکنندگان سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور ۶۰ *۶۰

صادرکنندگان سرامیک سوپر وایت پردیس نیشابور 60 *60کشور ایران با توجه به اقلیم و شرایطی که دارد مواد و خاک بسیار مناسبی برای تولید سرامیکها در اختیار دارد، به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت سرامیک های ایرانی در جهان زبانزد همگان می باشد .

نیشابور یکی از نقاط سرامیک ساز ایران است که به دلیل کیفیت بالای سرامیک های خود آن را به سایر نقاط دنیا صادر می کند .

سرامیک های سوپر وایت پردیس نیشابور در اندازه های مختلفی تولید می شوند که بیشتر استقبال مردم از سایز های ۶۰*۶۰ و۱۰۰*۱۰۰ انجام شده به همین دلیل تولیدات این دو سایز سرامیک بیشتر از سایرین می باشد .

با توجه به دلایلی که ذکر شد امروزه تاجران و صادرکنندگان سرامیک در ایران از یک معروفیت جهانی برخوردار می باشند . و همچنین بازار فروش آنها بسیار پررونق و پر سود است .

مجموعه ما نیز یکی از صادرکنندگان سرامیک سوپر وایت به کشور های دیگر می باشد که این فعالیت را در کنار تامین نیاز بازار های داخلی انجام می دهد .

همچنین این مجموعه آماده همکاری با تمام تاجران و صادرکنندگان این محصول می باشد و می تواند سرامیک با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب تولید کرده و در اختیار این افراد قرار دهد .

اگر شما قصد خرید سرامیک سوپر وایت را دارید و می خواهید آن را صادر کرده یا در بازار داخلی به فروش برسانید کافی است که برای شروع همکاری با مشاوران مجموعه ما تماس گرفته و میزان سرامیک مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش