فروش سرامیک پردیس نیشابور به صورت عمده در نمایندگی ها

فروش سرامیک پردیس نیشابور به صورت عمده و ارسال به تمامی نقاط ایران به راحتی با برقراری تماس با بخش فروش ما امکان پذیر است. ما در بخش فروش کارخانه، امکانات  ارزشمندی را برای خریداران گرامی در نظر گرفته ایم. گسترش تعداد مشتریان از سراسر ایران ما را بر آن داشت تا تعداد نمایندگی‌ها در کشور را افزایش داده و امکان خرید راحت را برای مشتریان فراهم آوریم.

فروش سرامیک پردیس نیشابور به صورت عمده در نمایندگی ها

مدل های مختلف سرامیک پردیس نیشابور

مدل های مختلف سرامیک پردیس نیشابورسرامیک های پردیس نیشابور در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. این سرامیک ها بر اساس طرح و رنگ و اندازه قابل دسته بندی هستند. تمرکز سرامیک پردیس نیشابور همیشه بر استفاده از بهترین متریال و تولید با کیفیت ترین محصول کاشی و سرامیک بوده و همین امر موجب ایجاد اعتماد بین مشتریان و مصرف کنندگان عزیز شده است.

اگر بخواهیم سرامیک های تولیدی در بازار را از لحاظ سایز مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت که سرامیک پردیس نیشابور متنوع ترین دسته بندی محصول را از این لحاظ دارا می باشد.

یکی از سایزهایی که بیشترین طرفدار در بین مصرف کنندگان و به تبع آن بیشترین تولید را دارد سایز سرامیک ۸۰*۸۰ بوده که به دلیل زیبایی ناشی از خطوط اتصال کمتر و سرعت بیشتر در نصب، محبوبیت ویژه ای در بین انبوه سازان پیدا کرده است. اما سایزهای ذیگری نیز از سرامیک ها موجود است که بدین ترتیب هستند:

  • ۲۰*۲۰
  • ۵۰*۵۰
  • ۶۰*۶۰
  • ۶۰*۱۲۰
  • ۳۰*۹۰

که هر کدام از سایز ها با انواع طرح های و انواع مدل سرامیک بسته به نیاز مشتری در تیراژ انبوه قابل تولید و ارسال می باشند.

سرامیک های تولیدی شرکت از طرح ها و رنگ های مختلفی نیز بهره می‌برند که طرح سوپر وایت از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین نوع است.

کیفیت های مختلف سرامیک کف

کیفیت های مختلف سرامیک کف

امروزه مصرف کنندگان علاوه بر زیبایی، به کیفیت سرامیک نیز بهای زیادی می دهند.

به طور کلی سرامیک ها به دو دسته سرامیک های براق و سرامیک های مات تقسیم بندی می شوند و از لحاظ کیفیت می توان سرامیک ها را از سرامیک درجه یک تا سرامیک درجه چهار دسته بندی کرد.

معیار های سنجش کیفیت سرامیک به صورت زیر است:

  • درجه ساییدگی یا PEI: که بیشتر برای سرامیک های براق مورد نظر قرار می گیرد میزان مقاومت سرامیک در برابر ساییدگی را نشان می دهد. و هرچه میزان این عدد بیتشر باشد مقاومت سرامیک در برابر ساییدگی کمتر است. بهتر است از سرامیک های با PEI بالا برای قسمت کف استفاده نشود.
  • سطح جذب آب: سرامیک ها دارای چهار سطح از نظر میزان جذب آب تعریف می شوند که سرامیک های سطح یک کمترین و سرامیک های سطح چهار بیشترین میزان جذب آب را دارا هستند و پیشنهاد بر این است که از سرامیک های سطح چهار در محیط های مرطوب مانند حمام استفاده نشوند.
  • ضریب ایستایی (اصطکاک) : هرچه ضریب اصطکاک بالاتر باشد درصد لیز خوردن اجسام از روی سرامیک بالاتر است. در این مورد هم توصیه بر این است که از سرامیک های با ضریب اصطکاک بالا برای محیط های مرطوب مانند حمام یا آشپزخانه استفاده نشود.
  • کیفیت طرح و رنگ: سرامیک های درجه یک از لحاظ طرح و رنگ برای سطوح کف مناسب هستند چرا که بیشتر در معرض دید و استفاده قرار دارند. از سرامیک های درجه بالاتر نیز می توان برای سطوح دیوار استفاده کرد.

قیمت فروش سرامیک کف در ایران

قیمت فروش سرامیک کف در ایرانقیمت سرامیک بسته به نوسانات بازار متفاوت است اما ما در این مجموعه همواره تلاش کرده ایم تا روندی با ثبات در این امر داشته باشیم به گونه ای که لیست قیمت ها کمترین تاثیر را از نوسانات بازار تجربه کند.

شما عزیزان برای دریافت آخرین قیمت ها می توانید با بخش فروش کارخانه که شماره تماس آن در سایت موجود است ارتباط برقرار کنید و پس از خرید، محصول مورد نظر خود را در هر مکان از کشوز عزیزمان دریافت نمایید.

این مجموعه با اتکا بر توان تولید بالا و توان فروش و عرضه محصول به تمام نقاط کشور، توانسته است دست واسطه ها را از این فرایند کوتاه کرده و با همکاری نمایندگی های خود در سراسر ایران، به صورت عمده، نیاز صنعت ساختمان کشور به این محصول را برآورده کند.

پاسخ دهید

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش