لیست قیمت انواع کاشی فله‌ای

قیمت کاشی فله ای

قیمت کاشی فله‌ای با توجه به نوع، مدل، ابعاد و … تعیین می‌شود. با توجه به قیمت‌های متفاوتی که برای کاشی‌های درجه بندی و بسته بندی وجود دارد استفاده از کاشی‌های فله‌ای می‌تواند برای افرادی که توانایی خرید با قیمت بالا نداشته و یا اینکه به تعداد کمی از کاشی‌ها نیاز دارند مناسب است. شما ممکن است در محل‌هایی نیاز داشته باشید تا از کاشی‌های ارزان قیمت‌تر استفاده کنید و هزینه‌ی زیادی برای آن صرف ننمایید. کاشی‌های فله‌ای گزینه‌ی مناسبی برای این نوع ساخت و سازها به حساب می‌آید.

در واقع کاشی‌های فله‌ای به خاطر اینکه از ته مانده‌های فروش کارخانه و یا از کاشی‌های تک و شکسته هستند تشکیل شده است. به همین جهت قیمت کمتری داشته و به صورت عمده قابل خرید و فروش است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کاشی فله ای

انواع کاشی فله‌ای

برای کاشی‌های فله‌ای که از طریق کارخانه‌ها و نمایندگی‌ها قابلیلت خرید و فروش دارند مدل‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. برخی از این کاشی‌ها از نظر ظاهری سالم بوده و هیچ گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشده است. فقط به خاطر اینکه تعداد کمی از آن‌ها باقی مانده و یا به صورت تکی جز تولید اول و آخر کارخانه هستند به صورت فله‌ای به فروش می‌رسند.به این نوع از کاشی‌های چهار گوش سالم می گویند.

مدل دیگری از این نوع کاشی‌ها هستند که به صورت شکسته به فروش می‌رسند و جز کاشی‌هایی هستند که در حین حمل، تولید و … شکسته شده و نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این نوع از کاشی‌ها را نیز با نام کاشی‌های چهار گوش شکسته می‌شناسند.

در هر صورت برای این نوع از کاشی‌ها ابعاد متفاوتی وجود دارد و شما در هر اندازه‌ای که قصد خرید داشته باشید به راحتی  می‌توانید این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ابعاد ۳۰*۳۰، ۴۰*۴۰، ۶۰*۶۰، ۶۰*۱۲۰ و …. تنها بخشی از ابعاد این نوع از کاشی‌ها هستند.

قیمت کاشی فله ای

خرید و فروش کاشی فله‌ای

شرکت‌های زیادی که نمایندگی کاشی را در اختیار دارند کاشی‌های فله‌ای را نیز در بین کاشی‌های خود برای فروش قرار داده‌اند و نیازی نیست تا از محل خاصی خرید خود را انجام دهید. تنها کافی است به فروشگاه‌های کاشی مراجعه نمایید و اقدام به خرید کنید.

شرکت محیاسرام در این زمینه نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات کاشی و سرامیک درجه بندی و فله‌ای را با قیمت‌های متفاوت و مناسب عرضه کرده و به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

برای خرید از این شرکت می‌توانید به صورت حضوری اقدام نمایید و یا اینکه با ورود به وب سایت اینترنتی سایت محیاسرام خرید خود را انجام دهید.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش