نمایندگی رسمی کاشی ارس اصفهان در تهران

کاشی ارس اصفهان

نمایندگی کاشی ارس اصفهان در تهران و دیگر شهرهای ایران فعالیت بسیار بالایی را دارند. این فعالیت منجر شده تا کاشی‌های این شرکت مورد توجه خریدار قرار بگیرد و تنها با یک بار خرید از محصولات شرکت تولید کاشی ارس برای تمام مدت به عنوان یک مشتری ثابت از آن استفاده کند.

کاشی‌ها و سرامیک‌ها را به هیچ عنوان نمی‌توان از فضای زندگی و محیط‌های کاری دور کرد و باید در انتخاب کیفیت آن نیز دقت بالایی داشت. هر چقدر که کیفیت محصول خریداری شده بالاتر باشد طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. از نمایندگی‌های معتبر فروش کاشی ارس، می‌توان به شرکت توزیع کننده محیاسرام اشاره نمود که جز آن دسته از شرکت‌هایی است که محصولات با کیفیت و خاص شرکت ارس را برای مشتریان خود عرضه می‌کند.

کاشی ارس اصفهان

تنوع در مدل کاشی ارس اصفهان

کاشی ساخته شده توسط شرکت ارس تنوع زیادی دارد. یعنی برخی از محصولات هستند که با شرایط ویژه‌ای ساخته شده‌اند و به همین جهت از نظر قیمت، کیفیت و حتی خرید با دیگری تفاوت دارد.

به طور مثال می‌توان به کاشی پرسمانی اشاره نمود که در حرارت بالا پخته می‌شود و کیفیت و مقاومت بالایی نسبت به انواع دیگر کاشی‌ها دارد.

برخی دیگر از کاشی‌ها به کاشی سیمانی شناخته می‌شود که مواد تشکیل دهنده اصلی آن از سیمان است. به این صورت که سیمان آماده شده در قالب‌های مورد نظر قرار داده می‌شود و به صورت حرارت پخت شده و یا در مقابل آفتاب خشک می‌شود. رنگ بندی‌هایی که برای این نوع از کاشی‌ها وجود دارد توسط رنگ‌هایی است که به آن افزوده می‌شود.

نوع دیگر که جز کاشی‌های موزائیکی شناخته شده است از جنس پرسمانی و سرامیکی است. برای تولید این محصول به صورت لعاب دار و یا بدون لعاب کمک می‌گیرند.

کاشی ارس اصفهان

کاشی‌های سنگفرش دارای نمای آجری هستند ولی اندازه آن‌ها بسیار کمتر از آجر بوده و در کف محیط‌های مختلف استفاده می‌شود.

کاشی‌های آجری نمای بسیار زیبایی دارند که می‌توان برای جذابیت بالای محیط از آن‌ها استفاده کرده و به صورت طرح‌های مختلف در محیط‌های مختلف استفاده نمود.

کاشی‌های یاد شده تنها نمونه‌ای از کاشی‌ها و سرامیک‌های تولید شده توسط برندهای ایرانی است که شرکت ارس نیز در تولید آن‌ها نقش دارد.

خرید کاشی ارس از محیاسرام

محیا سرام در حال حاضر که جز نمایندگی‌های انحصاری شرکت ارس اصفهان است محصولات این شرکت را در طرح‌های مختلف توزیع می‌کند. هر شخصی که نیاز به خرید دارد می‌تواند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را به صورت جزئی و عمده سفارش دهد و از یک خرید راحت و با کیفیت لذت ببرد.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش