لیست قیمت کاشی ارزان

قیمت کاشی ارزان

قیمت کاشی ارزان را باید از فروشگاه‌های سراسر کشور دریافت کنید. برای اینکه بتوانید کاشی‌های مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید بهتر است به دنبال یافتن یک مرکز خرید مناسب باشید.

کاشی‌های با برند معروف نسبت به دیگر کاشی‌ها قیمت بالاتری دارند و ممکن است توان خرید برای برخی از افراد دشوار باشد. از این رو به راحتی با یک تحقیق و پرس و جو می‌توانید شرکت و نمایندگی فروش کاشی را پیدا نمایید که قیمت‌های ارازنتری دارند.

در این مقاله سعی می‌کنیم تا مطالب کاربردی را در این زمینه برای شما بیان کرده و برای یک خرید مناسب راهنمایی کنیم. در ضمن نوع درجه بندی کاشی در قیمت آن‌ها تأثیر گذار است. یعنی کاشی‌هایی که در درجه سه به بالا دسته بندی شده‌اند نسبت به کاشی‌های با کیفیت‌تر و درجه بالاتر قیمت کمتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت کاشی ارزان

چگونه کاشی ارزان با کیفیت بخریم؟

به دنبال خرید کاشی با قیمت ارزان هستید؟ توانایی خرید کاشی با قیمت بالا را ندارید؟ ما به شما کمک خواهیم نمود تا بتوانید کاشی مورد نظر خود را پیدا کنید. کاشی‌ها در متراژ مختلف تولید شده و به فروش می‌رسند از این رو قیمت‌های آن‌ها متفاوت است.

برای اینکه بتوانید کاشی ارزانتر را پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به وب سایت محیاسرام مراجعه کرده و قیمت‌های این شرکت را با شرکت‌های مشابه چک نمایید. خواهید دید که اختلاف قیمت بسیار زیاد است.

در واقع شما برای اینکه محصول ارزان‌تری را خریداری کنید باید از طرف شرکت تولید کننده اقدام کرده و به صورت عمده محصول خود را خریداری نمایید. خرید به صورت عمده برای فروشندگان، نمایندگی‌ها و پیمانکاران بسیار مناسب است. ولی اگر به صورت جزئی نیاز به خرید دارید نمی‌توانید از یک شرکت برای خرید استفاده نمایید.

در برخی موارد کاشی‌ها ممکن است به صورت تکی و در تعداد کمی به فروش نرسند. این کاشی‌ها را می‌توانید با قیمت بسیار ارزان خریداری کرده و در ساخت و ساز خود استفاده نمایید.

خرید کردن از جشنواره‌های فروش نیز می‌توانید برای خرید ارزان قیمت شما بسیار مفید بوده و هزینهٔ کمتری برای کاشی پرداخت کنید. در هر حال برای اینکه کاشی ارزانتر خریداری نمایید باید از کیفیت آن چشم پوشی کرده و کاشی و سرامیک با کیفیت پایین‌تری را خریداری نمایید.

قیمت کاشی ارزان

فروشندگان انواع کاشی ارزان در کدام استان هستند؟

در کدام استان ساکن هستید این موضوع می‌تواند به انتخاب و یافتن مراکز خرید به شما کمک نماید. در هر استان برخی از نمایندگی‌ها وجود دارند که اجناس ارزان‌تری را خریداری کرده و با قیمت مناسب و ارزانتر به فروش می‌رسانند.

بهتر است در هر استانی که هستید به دنبال این مراکز بوده و برای خرید اقدام کنید. شرکت‌های تولید کننده برای عرضه کردن محصولات کاشی و سرامیک خود با برخی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها قرارداد کاری می‌بندند تا به راحتی محصولات خود را وارد بازار کنند. در برخی از این شرایط ممکن است شرکت‌های تولید کننده با قیمت ارزانتری کاشی‌های خود را به فروشگاه‌ها ارسال کرده و نمایندگی‌ها نیز با قیمت مناسب‌تری آن‌ها را عرضه می‌کنند.

محیا سرام در استان‌های مختلف می‌تواند کاشی‌های ارزان و در درجه بندی ۳ به بالا را به فروش برساند. همین امر باعث شده تا به عنوان یک شرکت عرضه کننده مورد توجه قرار بگیرد.

نمایندگی‌های اصلی این شرکت در استان گلستان و استان قم وجود دارد. با این حال از طریق خرید اینترنتی می‌توانید کاشی‌های مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

قیمت کاشی ارزان

چه برندهای از کاشی ارزانتر هستند؟

ارزان بودن کاشی و پایین بودن قیمت کاشی ارزان به برند آن ارتباط زیادی ندارد. هر چند نمی‌توان این موضوع را بی تأثیر قلمداد کرد. چرا که کاشی‌های با کیفیت بسیار بالا و برندهای مشهورتر مطمئناً قیمت‌های بالاتری دارند.

قبل از اینکه برندهای ایرانی جایگزین برندهای خارجی شوند بازار ایران توسط شرکت‌های خارجی احاطه شده بود و محصولات مختلفی از برندهای کشورهای دیگر در فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد. در تمام این مدت محصولات ایرانی به عنوانی کیفیت‌ترین محصولات کمترین قیمت را داشتند.

بعد از اینکه ورود محصولات خارجی به کشور کاهش پیدا کرد افزایش تولید کاشی در کشور بالا رفته و شرکت‌های زیادی با برندهای خود توانستند در این بازار مورد توجه قرار بگیرند.

هم اکنون با توجه به برند انتخابی می‌توانید محصول خود را خریداری کنید. قیمت‌ها با توجه به برخی از نکات تعیین می‌شود که یکی از این نکته‌ها کیفیت کاشی است. هر چقدر کیفیت تولید و نقش و نگار کاشی کیفیت کمتری داشته باشد این محصول با قیمت ارزانتری به فروش می‌رسد. از جمله برندهایی که می توان معرفی کرد سرامیک پردیس نیشابور ، روناس سمنان ، تکسرام ، ارس و … است که شرکت محیاسرام نمایندگی تمامی این برندها را در سراسر کشور داراست و شما با تماس با مهندسین و مشاورین این شرکت می توانید با قیمت ارزان از درب کارخانه و بدون واسطه دریافت کنید.

قیمت کاشی ارزان

فروش سرامیک کف براق ارزان

استفاده از سرامیک در نمای بیرونی و کف ساختمان بسیار اهمیت دارد. چرا که به محیط زیبایی و نشاط زیادی می‌دهد. لازم است بدانید که سرامیک‌ها در دو نوع کدر و براق تولید می‌شوند که هر یک از این موارد کیفیت متفاوتی نیز دارند.

ممکن است شما برای خرید سرامیک براق اقدام نمایید و در یک فروشگاه انواع مختلف سرامیک با طرح‌ها و کیفیت‌های متعددی را ببینید. در این صورت است که قیمت‌ها نیز متفاوت می‌شود. برای انتخاب سرامیک ارزان‌تر باید به سمت کاشی‌های با کیفیت پایین و طراح‌های ارزان باشید.

با توجه به این که سرامیک کف باید جنس مرغوبی داشته باشد بهتر است سعی کنید محصول کیفیت مناسب با توجه به هزینهٔ و توان مالی خود پرداخت کنید. برای خرید همیشه بهترین راه و بهترین مکان را انتخاب نمایید. محیاسرام می‌تواند برای شما یک انتخاب خوب و عالی باشد.

قیمت کاشی ارزان

خرید و فروش کاشی ارزان قیمت در تهران

تهران پایتخت ایران است. بهترین‌ها در این استان قرار دارند و به راحتی می‌توانید اگر در نزدیک شهر تهران هستید و توانایی یافتن مناطق فروشگاهی کاشی و سرامیک آشنایی دارید اقدام به خرید کنید. خرید از بازار تهران و نمایندگی‌هایی که در این شهر هستند بسیار می‌تواند در قیمت برای تأثیر گذار باشد.

هم اکنون در تمام استان‌ها و شهرهای زیادی مراکز خرید و فروش کاشی و سرامیک وجود دارد. این مراکز می‌تواند در خرید به شما کمک زیادی نماید تا دچار اذیت نشده و محصولی را که نیاز دارید خریداری کنید.

کاشی بیشترین استفاده در ساختمان سازی دارد. شما به عنوان مشتری و خریدار جزئی کاشی به جای اینکه مسافت زیادی را طی کرده و از شهرهای دور دست خرید کاشی را انجام دهید بهترین کار استفاده از مراکزی است که به شما نزدیکتر بوده و توانایی خرید دارید. چرا که هزینه رفت و آمد و ایاب و ذهاب برای شما حذف می‌شود.

قیمت کاشی ارزان

خرید اینترنتی کاشی به صورت ارزان

برای اینکه بتوانید کاشی را با قیمت ارزان خریداری کنید می‌توانید از طریق وب سایت اینترنتی اقدام نمایید. برای اینکه خریدهای شما بدون هیچ مشکلی انجام شود و بتوانید وارد فضای مجازی شوید بهتر است در این شرایط اقدام به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نمایید.

رشد اینترنت و فضای مجازی به حدی افزایش پیدا کرده است که شما می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی زیادی خریدهای خود را انجام دهید. ولی همان گونه که می دانید ممکن است افراد سود جویی در این زمینه فعالیت کرده و با هک کردن و راه اندازی وب سایت‌های غیر قانونی اقدام به کلاهبرداری نمایند. در این موقع شما باید تنها از طریق اطلاعات به دست آورده و وب سایت قانونی برای خرید کاشی و سرامیک با قیمت ارزان‌تر اقدام نمایید.

هر نوعی کاشی را که قصد خرید دارید به راحتی می‌توانید در وب سایت مربوطه با دقت بالاتری نگه کرده و کیفیت و موارد یاد شده محصول را ببینید. این گونه انتخاب بهتری خواهید داشت.

برای خریدهای اینترنتی برخی از نکات باید انجام شود که در ادامه بحث به آن خواهیم پرداخت. در ضمن لازم است یادآوری کنیم که محیا سرام قادر است به تمام نقاط کشور محصولات خود را ارسال می‌کند.

قیمت کاشی ارزان

نکات مهم خرید کاشی از سایت فروشگاهی

حال که تصمیم گرفته‌اید به جای مراجعهٔ حضوری محصولات مورد نیاز کاشی و سرامیک خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید بهتر است این قسمت از مقاله را از دست ندهید. ما قصد داریم به شما نکاتی را در رابطه با نوع خرید، چگونگی خرید و همچنین چگونگی انتخاب یک شرکت معتبر را معرفی نماییم.

رشد اینترنت در زندگی افراد به قدری زیاد است که باعث شده مشاغل سنتی نیز به این سمت سوق پیدا کنند. شما هم اکنون می‌توانید محصولات غذایی خود را نیز به صورت اینترنتی خریداری کنید. پس برای انتخاب‌های درست همیشه بهترین مسیر را انتخاب نمایید.

قبل از اقدام به خرید باید در وب سایت به نکاتی توجه نمایید:

  • شرکتی که قصد خرید از آن را دارید باید معتبر باشد.
  • در سایت مورد نظر به دنبال یافتن شماره ثبت و پگیری شرکت باشید.
  • آدرس و شماره تماس‌های آن را دریافت کرده و سعی کنید از این طریق اطمینان حاصل نمایید.
  • به خدمات و ضمانت نامه‌هایی که برای خریدارن در نظر گرفته‌اند دقت کنید.

قیمت کاشی ارزان

روش خرید کاشی ارزان قیمت از سایت فروشگاهی

به هر حال وقتی تصمیم گرفتید که خرید اینترنتی انجام دهید باید بعد از ورود به وب سایت مراحل زیر را طی کنید.

  • با آدرس معتبر وارد سایت فروشگاهی نظیر سایت محیاسرام شوید.
  • برای خرید کاشی و سرامیک به بخش فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.
  • با توجه به نوع هزینه و مقدار تعیین شده برای خرید محصول به قیمت‌ها و طرح‌های کاشی دقت نمایید. (نکته مهم در این بخش این است که شما محدودیتی برای دیدن کاشی‌ها ندارید و به راحتی تمام مدل‌ها را می‌توانید ببینید.)
  • بعد از اینکه کاشی مورد نظر خود را انتخاب کردید بر روی گزینه خرید اینترنتی که در کنار محصول قرار دارد کلید نموده و وارد صفحه خرید می‌شوید.
  • برای اینکه بتوانید خرید خود را انجام دهید باید از کاربران سایت باشید پس قبل از هر چیز بهتر است اقدام به ثبت نام نمایید.
  • فبلدهای مربوطه را که در صفحه خرید قرار داده شده است را به ترتیب پر کرده و درخواست خود را ارسال نمایید.

مراحل بعدی با توجه به قوانین هر وب سایتی متفاوت است. مدت زمان ارسال، طریقه دریافت وجه و هزینه، نوع ارسال و … که در قسمت راهنمای خرید بیان شده است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته دیگری که در این بین مورد توجه قرار گرفته است قیمت‌های تعیین شده برای کاشی و سرامیک می‌باشد. شما اگر خرید خود را از طریق شرکت‌های اصلی تولید کننده و توزیع کننده انجام بدهید به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت تمام شدهٔ محصول برای شما کمتر خواهد شد. همچنین در برخی موارد نیز می‌توانید از کدهای تخفیف نیز استفاده کنید.

قیمت کاشی ارزان

محیاسرام فروشنده انواع کاشی و سرامیک

محیاسرام نمایندگی اصلی توزیع کاشی و سرامیک را دارد و می‌توانید انواع برندهای معتبر را در این فروشگاه ببینید. محیا سرام به شما این امکان را داده است تا بدون حضور در فروشگاه‌ها، به صورت اینترنتی خریدهای خود را انجام دهید.

انواع کاشی‌ها در انواع برندها، ابعاد، طرح‌ها و سایزهای مختلف در این شرکت وجود دارد. خرید کاشی برای سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها، کف ساختمان و خانه‌های مسکونی، کاشی مناسب فضای بیرونی ساختمان، کاشی برای بیمارستان‌ها و … جز مواردی هستند که می‌توانید به راحتی از این شرکت خریداری کنید.

مرکز اصلی محیاسرام در استان قم و استان گلستان است. با این حال خریدهای این شرکت به تمام کشور ارسال می‌شود. شما به عنوان یک خریدار جزئی و یا خریدار عمده که برای فروشگاه و یا ساختمان‌ها نیز به استفاده از کاشی دارد می‌توانید در صورت امکان به فروشگاه مراجعه کرده و یا در غیر این صورت سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

قیمت کاشی ارزان

حرف آخر

کاشی‌ها و سرامیک‌ها به دلیل اینکه برای ساختمان ضروری هستند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که در این عین داشتن زیبایی و جذابیت، محیط را تمیزتر نشان می‌دهد و باعث می‌شود تا مراحل کار بنایی پنهان شود.

زمانی می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید که یک انتخاب درست انجام دهید. بهتر است محصولات خود را از شرکت‌هایی خریداری کنید که برای شما امکان بازگشت محصول را فراهم کرده باشند.

ممکن است بعد از خرید و رسیدن محصول به دست شما ایراداتی در آن وارد باشد که در صورت داشتن مرجوعیت، می‌توانید محصول را برای شرکت پس بفرستید. با تمام این نکات گفته شده بهترین راه برای خرید کاشی ارزان مراجعه کردن به فروشگاه محیاسرام به صورت حضوری و یا اینترنتی است.

شرکت محیا سرام

این مرکز با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع کاشی و سرامیک با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

شبکه های اجتماعی

Call Now Buttonتماس با مدیر فروش